Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 I magen min har jeg to leieboere... På UL vi var i uka her så dem kun kjønn på ene av dem... Det var gutt... Vi har snakket om siden lenge før jeg blei gravid at hvis vi får gutt skal han hete Olav, et nanv vi har falt for - også litt slekts historie med navnet.. Hva syns dere damer om Olav? Og hvilke jente og gutte navn passer fint til?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 har en nevø som heter Olav, likte det ikke før jeg ble "kjent" med han. Men nå liker jeg det Men ville aldri valgt det selv da..
3 blå Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Morfaren min het Olav, og jeg ser for meg en gammel (men koselig) mann når jeg hører navnet, jeg liker Ola bedre. Føler at Olav er et gammelt norskt navn og at du bør ha staute navn som hører til. Sondre Knut Jakob Astird Ragnhild Anna
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Olav er et stilig navn! Høres ut som en bra fyr, liksom Olav & Peter Olav & Eirik Olav & Markus Olav & Stian Olav & Morten Olav & Linnea Olav & Alva (for likt?) Olav & Emma Olav & Sylvie Olav & Anna
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Olav & Johannes eller Olav & Johanna
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Olav & Petter Olav & Arne Olav & Lars Olav & Georg Olav & Trym (min "favoritt") Olav & Storm Olav & Anna Olav & Johanne Olav og Alva (Synes ikke det var for likt jeg, heller stilig!) Olav & Hanne Olav & Iselin (min "favoritt") Olav & Ingelinn Olav & Ingrid Olav er fint og det kan kombineres med mange andre navn!
dumme mamma Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 synes det er fint jeg. Bestefar heter det, men ikke noe gammelmanns navn. Fint og lett. Gutt: Kristian Magnus Ragnvald Torstein Rolv/ Rolf Erling Ivar / Iver Erlend Johannes Ingvald Jente: Ragnhild Olga Kari Mari Anne
Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 olav og... vetle herman yngve håkon alexander magnus jentenavn vanskeligere
Skravlemamman Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Kjempefint:-) Erlend og Olav Eivind og Olav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå