nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 regn regn regn... ikke mye morro! har ikke så mye penger, så hoppeloppeland ol er uaktuelt.... alle besteforeldrene er bortreist i helga, så da er det liksom ingen å dra på besøk til heller... er jo kjedelig for snuppa å bare være her hjemme...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Besøke familie/venner?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 har sendt melding til den ene fadderen hennes, men ikke fått svar enda... håper de er hjemme ) alle andre bor ca 1 time unna, og det blir for langt siden vi må være hjemme igjen til klokken 14...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Hvorfor hjemme igjen kl 14? Så nå at barnet er bare året, men hadde tenkt å forslå baking, tegne osv... - men kan godt hende H*n vil syns det er kjekt for det da..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 fordi jeg skal på klassefest senere i dag, og må være der klokken 16 for å gjøre i stand. før det må jeg jo pynte meg litt... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå