Galskapens overhode Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 leste her om dagen at mandelolje fungrerer..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jepp Cocoa butter moisturising stick fra The body shop. Koster ca 150,- står at den skal være gunstig å bruke på hud som blir utsatt for strekkmerker, f.eks. ved graviditet. Søskenbarnet mitt brukte den, og hun har ikke et eneste strekkmerke, så jeg har tenkt å prøve jeg også. Noen garanti for at det hjelper er det jo ikke, men verdt et forsøk mener nå jeg.
KristineH79 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jg bruker Cocoa butter moisturising stick fra The body shop og har ik fått noe srekkmerker enda er 27+4, bruker den ik hver dag men varierer litt mellom den og body butter fra apoteket...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 hehe desverre så er det sånn for deg anonym at det funker... er faktisk sånn at de som alltid får strekkmerker får jo noe, for er jo arvelig, men hjelper faktisk på å forebygge å redusere strekkmerker. det er jo påvist.. så bare å prøve jenter =) taper ikke no på d uansett
Gjest Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 kult for anonym om idioti og tro virker ! - men for alle oss andre: Weleda svangerskapsolje ! Har iallefall gjort huden min fin, synd de ikke hadde den da jeg gikk med førstemann, men selv de strekkmerkene har blitt mindre synlige nå (fikk noen på puppene og på hoftene og en liten på magen). Strekkmerker kommer av ulike årsaker, også hormonelle ,men de kan uansett minimeres med litt god pleie og massasje.
Tessa-81 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg er veldig disponibel for strekkmerker og forventet at det kom til å skje i svangerskapet.... Jeg har tatt Omega-3 med ADE vitaminer, B-kompleks har jeg og tatt. I tilegg har jeg smurt meg med A-krem, body butter fra Body shop og nå coca krem med E-vitamin fra body shop. Den siste er supergod. Har ingen strekkmerker på fremsiden, men har fått på sidene. Hadde ikke jeg gjort som jeg har, hadde jeg hatt mye mer. Det er jeg ganske sikker på, Tenker ikke at det har vært forgjeves siden jeg har fått likevell. Jeg var i utgangspunktet redd for å bli slik enkelte blir med mye merker! Håper å unngå det fremdeles. Har to uker igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå