Gå til innhold

Er dere seksuelt aktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags prevansjon bruker dere?:)

Jeg har en "knullekompis" og vi er begge nylig single,og vi har til nå ikke brukt prevansjon..Ser jo at det kan være litt dumt å satse på sikre perioder og å hoppe av i svingen......;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOP.. litt lei av det, men venter på å finne mannen i mitt liv. lei av allle andre løsninger, funker ikke for meg :(

Skrevet

ja, selvfølgelig. må ha sex jeg. har hatt svært få partnere i mitt liv, men til gjengjeld myyye sex. og nå har jeg hatt en elsker i ca 8 mnd, koselig og uforpliktende. går på pilla og han har kondom, vil for alt i verden ikke ha baby nå. så lenge han behandler meg bra, har respekt og kan finne på andre ting innimellom og, se en film, spise middag osv, funker det bra for meg:)

Skrevet

Har kjærste så ja er veldig seksueøt aktiv å. Jeg tror jeg ville godt for prevensjon om jeg kun hadde hatt en pulekompis.

Skrevet

SEX, hva er det??!!??!!??!!??!!??!!??!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!

NEI, jeg er nok den som er minst seksuelt aktiv av alle her inne kan jeg tenke meg. Jeg har ikke vært "aktiv" på vell 1,5 år å!!! helt utrolig, men sant og i tillegg i min beste alder(24) ! Min sønn er snart 3 år og etter barnefaren gikk ifra meg da jeg var 3 månder ut i svangerskapet har det egentlig vært ganske dødt på den fronten. Selsagt skulle jeg ønske det ikke var slik, men det er fakta.

Jeg har bokstaveligtalt aldri barnefri og "en kvelds affære" er ikke noe for meg heller, så ringer ikke akkurat frierene på dørene om kveldene heller. Føler et stort savn etter å være nær en mann igjen, men ikke for en hver pris. Hvem vet hvor lenge jeg må vente, sukk:(:(

det må ikke misforståes nå det jeg skriver, men jeg er ganske så søt jente, hihi.. så tror ikke det har noe utseenede messig da for å sette det på spissen!!

hmm...

PS!! Noen som slår min tid i sølibat????

Skrevet

Sex er et ord som ikke lenger finnes i mitt vokabular.

Skrevet

Sex?

Nope...

Av og til savner jeg det, men gidder ingen type, dating, styr og tull.

Så nope...

Fikk forresten tilbud på nett her om dagen om 5000 kroner for en natt... Jeg som aldri har sex, kunne trengt begge deler, hehe ;) Men...

Nope...

Skrevet

Ja, jeg er seksuelt aktiv... har også en knullekompis og jeg bruker pilla...

Skrevet

Joda. fint spm. Jeg var hos gynekolog her i vår (mai), hun spurte om jeg var seksuelt aktiv. Jeg svarte.. NEI, sist var vel i januar.. Og før det, sommeren 06 (mens jeg var i forhold med barnefar). Da lo hun og sa jeg var seksuelt aktiv.. Aktiv og aktiv, fru blom.

Men som svar da: Nå er jeg i hvertfall det. Har en hekkevenn, en kollega fra jobben.. he he. Og vi bruker kondomer... :-) ALLTID!! men gud, så uromantisk det er egentlig, må liksom ha en pause etter vorspielet.....

Skrevet

når jeg brøt mitt sølibat sist så hadde jeg vært i det i 25 mnd!! lengste ever! og håper ikke det blir så lenge denne gangen hehe..

Skrevet

ja er aktiv så bare det her ;) hår fått noen minipiller av legen som heter cerazette, de skal vist være nesten like fleksible som p-piller i forhold til tidspunkt man er nødt å ta de på. det passer meg veldig fint for å huske på noe annen enn det som har med prinsessen min å gjøre er søren ikke lett.. hihi

Skrevet

skulle ønske jeg var:P planen er å satse på p piller og nøøøye bruk av kondom:)

Skrevet

Hadde inntil nylig, pulevenn som kom titt og ofte. Men ble komplisert etter 6-7 mnd og er nå avslutta. Tenker på å ta en telefon iblandt, men nå venter jeg heller på Han! Jaaaaaddddddaaaaa

Savner en k#k!

Skrevet

Mer enn på lenge akkurat nå , med barnefaren..

Vi har et mye bedre forhold nå som vi ikke er sammen enn vi hadde en lang periode da vi var sammen.

Greit å ha det litt kos , og den beste kosen jeg noen gang har hatt med noen partner... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...