Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hvordan jobbber du nå og fremover? 7 timer eller flere pr uke og hvor lenge kan man holde på med det? Og hva når man må redusere med tanke på permisjon? Og hvordan regner man ut permisjonspengene? Skal jo ikke ha noen innvirkning at man ikke kan jobbe like mye i 8. mnd som når man ikke er gravid...eller? Noen som har full oversikt over dette? Har fått så inntrykk av at treningssenterbransjen dikter opp sine egne lover og regler...
Bohema77 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jo, treningsbransjen har egne regler og dårlig økonomi... Selv får jeg aldri betalt for timer jeg ikke kan pga sykdom og slik vil det nok bli i svangerskapet. Jeg er ikke organisert i noe innen trening, tror ikke de vektlegger vanlig tariffavtaler der nei! Er du fast ansatt og kun jobber på et treningsstudio gjelder tarifflover, men er du slik som meg at du har dette på si ved siden av vanlig jobb vil du nok ikke få noe som helst kompensasjon. Irriterende elendig, men vi blir faktisk ikke verdsatt i denne bransjen, kun utnyttet. Selv kommer jeg til å instruere(aerobic) frem til jeg ikke klarer mer, på 8 mnd...og så oppstart igjen ca 6 uker etter fødsel når leddbånd og bekken er ok. Jeg har også Yogatimer, så disse vil jeg nok holde på med så lang som mulig og kanskje starte tidligere etter fødsel, får se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå