Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vi ble litt i siste liten invitert på feiring og jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe? Vi pleier å gi gaver sånn ca 150 +-
Skravlemamman Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 sykkelhansker, fotball, bøker, ridderfigurer, pokemon/spiderman/batman ting. Sykkelhanskene ble en slager her - kjøpt på sportsbutikken. God bursdag!!
___ Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Bøker, Lego, fiskeutstyr? Det er ikke nødvendig at alle kjøper de mest spennende lekene heller. Noe kan jo være fornuftige ting også. Det viktigste er å ha med noe. Så lenge dere ungår kunst, vin og blomster går det nok bra ;-)
Skravlemamman Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Forresten så finnes det sånne eksperimentesker på lekebutikken, de har vi oså gitt bort med stort hell. Poden var også fornøyd med et detektivsett med forstørrelsesglas osv....
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Så du mener jeg bør la gin-flasken bli igjen hjemme...? ;-) Takk for gode idéer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå