Gå til innhold

uff lei.. må bare få ut litt ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.. dette er som sakt ett syte innlegg.. men nå er jeg så drit lei av at typen går ut og drikker heeeeeele tiden,, opp til flere ganger i uken,, spess, i ferien- og nå fikk jeg vite at det var en som hadde prøvd og ødlegge mellom oss. det hadde ikke skjedd noe sann.. men vedkomne hadde sittet og slengs med lippa, en jeg trodde var en venninne... det er så mye nå at jeg ikke helt vet hvor jeg skal snu meg. tenkte at jeg skulle sitte hardt mot hardt.. men skal innrømme at jeg er litt svak der.. redd for hva han vil gjøre, hva vil skje.. noen som har samme problem med typen.. det er akkuratt som han må " rase" fra seg..=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe særlig trivelig ut nei....hvis du er redd for å sette "hardt mot hardt" har du prøvd å snakke med han og fortelle hvorfor det plager det at han er så mye ute og drikker??

Har ikke det problemet selv, men han virker litt umoden...vet ikke hvor gamle dere er.

Kanskje han har fått et snev av panikk eller noe...

Lykke til uansett...

Skrevet

han er 28.. ja umoden er nok det riktige ordet.. men han sier at jeg ikke må si at han har sakt noe til meg ang hun venninnen heller...panikk kan du trygt si.. snakket har jeg,,. hjelper ikke... men takk for svar=)

Skrevet

Hmm, ja de gutta kan fort få litt panikk av dette baby greiene og det er ofte deres måte å avreagere på, men ikke så heldig for dere som par selvfølgelig.

Men som regel så roer det seg og kanskje panikken etterhvert går over til å kunne glede seg og se frem til det som skal skje...Hvor langt er du?

Uansett, så er det kjipt ovenfor deg at han bare fyker av gårde på fest osv, man er jo to om dette og du kan ikke akkurat rømme fra situasjonene selv om man kanskje kan få litt små-hetta selv iblant, er jo helt naturlig det....

Skrevet

X'n min var sånn men han er litt eldre, han har vel vært sånn før jeg møtte han også(ang festing), men det visste ikke jeg. Var andre ting som gjorde at han var den mest uansvarlige, barnslige og fyllefant jeg noen gang har opplevd. Så jeg gjorde kort prosess og dumpet han! Gjør dette heller alene enn å ha en sånn ustabil person i mitt liv, for det tar all energi fra meg og blir helt iskald følelsmessig. Og det som er så patetisk er at han nå skal være SÅ ansvarlig og sutrer over at det jeg har i magen er det viktigsta i hans liv blablabla. 'La meg være i fred og hold deg unna meg' sa jeg til han, 'for når du tipper 30 år er du voksen så oppfør deg deretter. Og det som skjer nå er konsekvenser av hvordan du har oppført deg!' Og tro meg etter hver runde han gjorde ga jeg han klar beskjed om hva som kom til å skje!

Vi klarer oss fint alene og blir mer lykkelig av det, for jeg har ikke tenkt å la han slippe unna med å 'rase' fra seg som unnskylding for så at alt er bra etterpå. Forbanna idiot, hva om vi hadde behov for å rase fra oss da? MEN for oss er ikke festing og faenskap noe offer, det er noe vi gjør gladelig.

Du vil få det bedre alene for du kommer til å være så trist og ha det så vondt mens han holder på og du fortjener bedre. Og vær så snill og ikke unnskyld oppførselen hans for han er 28 år(!!) og voksen. Hva om dere får flere kriser i forholdet, hva skjer da??

Kjenner at jeg blir rasende her jeg sitter, for som sagt du fortjener bedre!

Signerer MED nick så ser x'n min hva jeg mener og tenker om han og slik oppførsel kommer han innom!! Forbanna idiot! *raser*

Skrevet

jeg er i min 28 uke.. dette har jo vart hele sommer. jeg er så psykisk sliten og trøtt. skal snakke med han når han våkner i dag. og fortelle han hvor skapet skal stå. og han skal se at jeg mener alvor. takk for svar.. ingen fortjener det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...