1stor1liten =) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 det liker IKKE jeg.. alt fra dåp o.l. selskap med hele famile/svigerfamilie invitert..
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Nei gjør ikke det, er redd maten/ kaken skal være mislykka.. Tar seg liksom ikke ut at en har skjært av et kaketsykke for å smake om den er god heller... ;o) Nei, holder meg laaangt borte fra sånn...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Et nødvendig onde, må man så må man. Er ikke glad i "å stikke meg frem" - liker meg best i kulissene, men jeg er en killer kokk, da :-) ... sa hun veldig beskjedent
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Liker ikke det i slike kaffi og kake selskaper. Dåp, fødsesldager osv. Føler jeg ordner i stand selskap på andres premisser. Man må liksom servere kake og kaffi på den tradisjonelle måten, selv vi som familie ikke bryr oss om hverken kaffi eller kaker. Burde vel egentlig servert noe annet, noe vi selv liker.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Gjør det - gjør det. Det blir triveligere for alle parter!
Milletrille Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Ja, jeg liker å være vertinne! I hvertfall når jeg har venninner på besøk eller min familie Verre med svigermor og resten av den familien. Der er det også alltid kaffe og kaker, noe jeg ikke er vandt med eller spesielt begeistret for. Og de skal alltid hjelpe til (les: gjøre ALT) selv om de er her.. Er det bare jeg som syns det er deilig å ordne det meste selv og heller sier i fra hvis noen kan hjelpe med noe? Syns det er slitsomt å ha mange flyende rundt på kjøkkenet, ingen vet hvor noe er etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå