Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 I dag ble jeg vekket klokka 6 =) Heeerlig!!!! Vel..mini sovet 17.30 i går så det er ikke så rart. Jeg måtte vekke samboer i tja 30 minutter før han sto opp og da rakk han ikke toget sitt (som vanlig) og måtte ta taxi (som vanlig) Da ble jeg ganske irritert. Ikke min jobb å få han på jobb. Etter han gikk hoppet jeg i dusjen og våknet litt. Nettopp gitt mini en Go morgen yoghurt, nå sitter han og ser på Dora The Explorer. Sliten allerede jeg. Vi får dessuten besøk av niesen min på 3 som skal overnatte etterpå. Og før det må jeg til byen og betale depositum på vogna..=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 God morgen ja!!! Vi stod opp akkurat nå.... Ungene her var i seng kl åtte i går.. Ikke lett å legge unger fulle av kaker og godteri.... hehe... Her er det skikkelig regnvær i dag.. Kjedelig.... Vi skal på besøk til min svigerinne på sykehuset, og se på lille Joakim som ble født på torsdag, på formiddagen i dag. Så skal vi til mine foreldre å snakke med min søster og hennes familie som kom fra Stockholm i går kveld. Og så er det slektstreff kl fire i dag...... Så det blir en aktiv dag... Egentlig har jeg også lyst til å dra til byen å å se om jeg finner meg noen nye klær til selskapet i ettermiddag... Får se hva jeg rekker.. Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 God morgen! Her er vi oppe (vel, barna og jeg), koser meg med kaffen mens småkrypene tusler rundt og koser seg med lekene sine. Jeg digger slike morgenstunder
Gemini77 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 God morgen, Men hadde barna mine sovet til 6 så hadde jeg vært glad jeg! Er som regel 5-5.30 her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå