Duracellgirl*prøver* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Juhuuuuuuu... Når hun kom inn halv fem i dag tidlig hadde hun 3 cm åpning... de ligger nå å venter på ny kontroll av åpninng. Hun har vondt,men gleder seg jo selvfølgelig til Lukas kommer ut i verden. Tenk snart lir hun Mamma for aller første gang. ***sender masse fødestøv hennes vei, regner med å få låne litt tilbake så snart hun er ferdig**
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jippi...så det var ikke falsk alarm denne gangen!:-) Godt å høre at de kom seg til føden,- hun var jo så bekymra for den broa i natt.
Galskapens overhode Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Så godt for Bobobaby.. Jeg blir like overrasket for hver dag jeg ser deg her inne da Duracell..
~Simelisa & Marina~ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 JIPPIIIIII ) da skjer d endelig da... omsider ;o) da snakkes vi vel på mandag da ) sender masse fødestøv og ønsker deg alt godt å masse lykke til... Goood klem fra
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 så herlig )))))))))))))) gleder meg maaaaaaaaaasse til å høre fra henen ;O) snart er det din tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå