mammamamut Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Fikk minsten for 11 mnd siden og sluttet nattamme for over 1 mnd siden! Har nå sluttet amme helt, men ennå ingen tegn til mensen. Har gått på cerazette siden kontrollen etter fødsel. Sist fikk jeg mensen igjen etter 4 mnd for eldste sov hele natten av seg selv. Jeg ble da gravid igjen etter 7mnd, men hadde kun mensen 1 gang allikevel! Noen andre som har det slik?? Vil ikke ha flere nå!!!! Har lenge hatt sånn på og av menssmerter og har håpet på at mensen skulle komme flere ganger, men neida!!!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Gikk ikke på pille, men det tok over 1 år før mensen kom tilbake Men jeg har hørt at enkelte som går på pillen (etter barnefødsler) ikke blør mer enn at de bruker truseinnlegg en dag eller to...
mammamamut Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 det hadde jo vært fantastisk, men jeg har alltid kun hatt mens i 4 dager før jeg ble gravid 1 gangen så jeg har vært heldig her. Men blir veldig bekymret for jeg vil virkelig ikke ha 3 så tette!!!!! Håper jeg får snart så jeg slipper være så bekymret hele tiden!!!!!
Hidjey Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har det som deg, går på samme pillene. Har hatt noe som kunne ligne på mensen for en liten mnd siden, men det er alt. Marcus er 10 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå