Lille Trille 2015 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei på dere vise damer;) De siste dagene har et vært mye aktivitet i magen, og spesielt nedover i underlivet kjennes det ut som....I følge legen så hadde babyen snudd seg i begynnelsen av august med hodet ned, så jeg håper jo at den fortsatt ligger den vei, og at trykket jeg kjenner så voldsomt nedover er hodet som presser på... Anyway - Hvis det nå er bena som brukes lengre opp i magen til å sparke fra med slik at hodet presset nedover - vil dette da føre til at det gradvis blir (mer) åpning/hjelpe til slik at blir åpning? Har på tirsdag 3 uker til termin - har vært ganske kraftig aktivitet - spesielt de siste to dagene som sagt...
Lille Trille 2015 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 Har også forresten hatt mye kynnere i det siste - ikke av den spesielt vonde arten - men magen blir knallhard oftere enn før, så virker jo som om det er noe arbeid på gang rettet mot fødsel, selv om jeg jo ikke tror den er så nærmt foregående da...
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Nei, trur ikkje du merker at du modnes. Det skjer av seg selv det. At babyen presser nedover kan muligens hjelpe. Har kjent dette presse lenge eg, og det er blitt rett og slett smertefult. Men, eg har endå 8 uker igjen... Be mannen kjenne etter om livmorhalsen din er flat eller og tuppen er der endå... Kanskje ikkje så lett for han å kjenne, men min mann kjente det da babyen bevega seg. For da viste han at han var på rett plass.
@nne p@ l@nne Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Noen merker det veldig godt i form av harde kynnere og maserier. Mens andre merker ingenting. Veldig individuelt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå