Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Herre i huset jobber til 03, venter på ham...og har sett skrekkfilm og knasket snop så jeg er lyyyyyyyyyyyysvåken...hihihi
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Sover veldig rart for tida...perioder på 2-4 timer innimellom. Tenker at jeg kan prøve å legge meg kl 4 sånn ca. Ser på leiligheter på finn for øyeblikket.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Finner du noen fine? Er mye rart der også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå