Gå til innhold

Jævla vær.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får lissom ikke roa meg når det er sånn vær........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, her sover alle som steiner utenom meg, men det er ikke været som holder meg oppe.. Er bare så sulten, hehe..

Skrevet

Nettopp tatt meg to brødskiver jeg! =P

Så ikke været som holder meg oppe heller! *hihi*

 

Sånn er det å være gravid! Sulten konstant!

Skrevet

Alle sover oxo.Bara meg og kattene igjen.Men nå må jeg bare legge meg snart.Lillemor våkner vel ved 7-8 tia til mat.......Men det er så deilig og rolig her. helt alene......

Skrevet

Ja, er nok deilig å sitte å nyte stillheten da! :o)

 

Jeg har jobba på Kjølberg skole! *hihi*

Så du var fra Sellebakk se! =P

Skrevet

Er ikke fra Sellebakk, er innflytter:-) Men; mine barn skal nok begynne der.....er du lærer? Vil du røpe hvem du er?

Skrevet

Åja! ;o)

Nei, er ikke lærer. Var lærling der, og tok fagbrevet på sfo/i 1. klasse i november i fjor! ;o)

Så du vet nok ikke hvem jeg er! =P

Skrevet

Så du er ikke berykta? ENDA:-) Tulla, jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...