Go`mamma`n... Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Får lissom ikke roa meg når det er sånn vær........
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 hehe, her sover alle som steiner utenom meg, men det er ikke været som holder meg oppe.. Er bare så sulten, hehe..
*tybber* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Nettopp tatt meg to brødskiver jeg! =P Så ikke været som holder meg oppe heller! *hihi* Sånn er det å være gravid! Sulten konstant!
Go`mamma`n... Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Alle sover oxo.Bara meg og kattene igjen.Men nå må jeg bare legge meg snart.Lillemor våkner vel ved 7-8 tia til mat.......Men det er så deilig og rolig her. helt alene......
*tybber* Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Ja, er nok deilig å sitte å nyte stillheten da! ) Jeg har jobba på Kjølberg skole! *hihi* Så du var fra Sellebakk se! =P
Go`mamma`n... Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Er ikke fra Sellebakk, er innflytter:-) Men; mine barn skal nok begynne der.....er du lærer? Vil du røpe hvem du er?
*tybber* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Åja! ;o) Nei, er ikke lærer. Var lærling der, og tok fagbrevet på sfo/i 1. klasse i november i fjor! ;o) Så du vet nok ikke hvem jeg er! =P
Go`mamma`n... Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 Så du er ikke berykta? ENDA:-) Tulla, jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå