Gå til innhold

Stressa jobb.. (syte innelegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå så møkka lei av å stresse rundt på jobb- hvor det nå er ansatt en helg gjeng med "dritunger" som ikke har arbeidslyst for fem øre.. Jeg orker ikke kommandere dem rundt hele tida, men syns folk kan prøve ta litt initiativ selv, men unnskyld at jeg sier det: ungdommer i 18-19 års alderen har jeg nå begynt å gi opp når det gjeder jobb! Hva i all verden har de lært ang arbeidsmoral?? Jeg har nå begynt å gi opp hele opplegget, og prøver å ikke stresse meg opp over ting som kan, bør - og må gjøres mens de bare henger der. Jeg strekker ikke til, så jeg kan like så godt gire ned hjernen 3 hakk.. Men det er jo ikke alltid så lett da, men jeg prøver å tenke at det er sikkert ikke så bra å stresse dagen lang pga den lille i magen..? Noen som har snakka med legen ang stress??

(Og JA- jeg har planer om å skifte jobb siden jeg er så misfornøyd, men litt dumt å begynne med det nå som jeg har en liten i magen hehe. Men jeg håper inderlig jeg finner meg en anna jobb innen jeg er ferdig med permisjon!)

Da er jeg ferdig med syte-klage innlegget mitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er i helsevesenet:-) Er sykepleier og har det mye på samme måten som deg..Jobber med mange ufaglærte som ikke greier å forstå hvilke ansvar de har/ikke har, utrolig frustrerende. Heldigvis er noen av de kjempeflinke, men som sagt slett ikke alle..De blander seg inn i alt mulig som de ikke har peiling på, og det de egentlig skal gjøre det greier de ikke få gjort, før jeg tok til fornuft gjorde jeg jobben for dem slik at jeg visste at alt ble gjort, i tillegg til alle mine oppgaver som sykepleier. Mitt tips til deg er å stresse ned noen hakk slik du allerede er begynt å gjøre! Du kan ikke rekke over alt. Jeg har senket kravene til meg selv betraktelig etterhvert for ikke å slite meg helt ut. Du må prioritere hva som er viktigst, hvilke oppgaver du er ansatt for å gjøre, og ta det du får tid til etterhvert i så normalt tempo som mulig:-)

Jeg har ihvertfall forstått at jeg ikke kan være flere steder på en gang, litt vanskelig å innse, men sånn er det!

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...