Gå til innhold

An American Haunting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat sett den, og JA, synes det :)

Men spørs jo hva slags skrekk du liker, da. Jeg elsker sånn "skummel gammel familiehistorie"-skrekk, og dette er en av de filmene.

Skrevet

Å, jeg synes den var dritdårlig. Elendig skuespill og utrolig forutsigbar film. Både jeg og typen angret på kjøpet :-/

Synes ikke den var skummel i det hele tatt.

Skrevet

Kan faktisk godt sende den til deg hvis du vil ha den. Betale for porto da, men ellers kan du bare få den. Vi kommer ikke til å se den igjen, hehe.. :)

Skrevet

Ikke sånn dette-ut-av-sofaen-skummel...men koseskummel :)

Joda, skjønte lunta med en gang ang hvem som sto bak...

Den er fin på samme måte som The Village og The Others...og kanskje bittelitt inspirert av Sleepy Hollow?

Skrevet

Smaken er jo som baken, Heksa ;)

Men, The Village og The Others synes jeg var bra!

Ellers er amerikanske The Grudge dritskummel. Den japanske river eselhår, kan ikke fatte at alle skal være så originalfilm-fantaster at de gidder å ljuge om at den er best.. Urk! Men, toer´n kunne de spart seg for.

Skrevet

Ps: mamma39, PM meg hvis du vil ha. Reiser på ettermiddagen i morgen, så må vite det innen da :)

Skrevet

ELSKET Grudge 1! Amerikanske altså, har ikke våget å se orginalen.

Ikke si at Grudge 2 er dårlig da! Har den i dvdspilleren nå, skal strax se...*grøsse av forventning*

Har du noen tips til andre skrekkfilmer?

Skrevet

Nooo! Ikke se den, den er såå skuff i forhold til eneren!

Hva med The Ring i stedet?

Skrevet

Har sett Ring 1 & 2 så mange ganger at de ikke skremmer meg lenger...må vente til jeg har glemt litt :)

Skrevet

Den har jeg ikke sett, må kanskje få gjort det =) må legge til at f,eks the village var ikke skummel i det hele tatt, trodde de hadde skrevet på feil kategori på coveret. dritdårlig! men , the ring kan jeg ikke se før jeg legger meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...