lillegull:) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 la meg ista og etter en time uten å få sove begynnte jeg å kjenne noe som må ha vært en rie.. magen ble stram og det stramma til i ryggen.. varte ikke kjempelenge men lenge nok til at jeg begynnte å lure litt.. som mensensmerter bare at det bygde seg opp litt liksom.. så slapp det taket igjen.. fikk en til kanskje 7 min sienere og nå er det murringer hele tiden, men litt sterkere innimellom.. har hatt mye gjennomsiktig slim i dag også og nå føler jeg meg dårlig i magen, som jeg snart må på do liksom.. men er ikke så vondt at jeg plages av det... hmm.. tror dere det kan være noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå