Gå til innhold

gråter og er forbannet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min sier :jeg skal betale regningene, bruk du pengene på hva du vil.. så, denne månden har jeg kjøpt en del ting som lillepia vår trenger... og da får jeg høre., ja.. vi har masse regninger, og det faller jo bare på meg... hadde jeg hatt de pengene til alle regningene, hadde jeg betalt dem, uten å tenke meg om.. men man får ikke mye attføringspenger akkurat..

er så forbannet på han nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kreeeemt.. hvordan vil du ha svarene? Jeg vil krangle og harselere med deg, men fikk liksom ikke lyst til det nå:-) Du kunne jo spe på lønna di med å selge kroppen din hvis han ikke har penger nok... Ellers så trodde jeg at de aller fleste som var gift hadde felles økonomi_:-)

Skrevet

vel neste gang snuppa de trenger noe nytt syntes jeg sy lager en god liste til han slenger den på bordet sammen med regningene sammen med en oversikt over hva det ca vil koste.

det er likefult en del av utgiftene deres. om haan vil bruke penger på de tingene så kan jo du spytte inn det beløpet ekstra i regningene.

resultatet blir det samme, for regninger må betales ellers blir det mye styr og barn trenger klær og utstyr. etter alder og vekst.

hadde du brukt pengene på det du ville hadde detnokk vært en del andre ting du hadde kjøpt også. ikke sant, men du så at barne deres trengte noe og fikset det. noe som er helt normalt når man har barn.

barn koster di også. men om man ikke har råd til så mye må man begrense ting til det nødvendigste og ikke det dyreste. men når han i utgangspungtet har sakt at du kunne bruke for han tok regningene syntes jeg dette er en teit kommentar ment kunn for å såre eller gjøre deg usikker.

dryppert bra kommentar. felles økonomi da er det ett fett hvem som betaler hva så lenge det blir betalt og at det man har behov for handles inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...