Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Seriøst! Hvis et innlegg er så flaut at du ikke kan bruke nick så kan du vel la være å legge det ut vel??? Eller legge det på et relevant forum hvertfall?? Dette er kraglesiden. Det vil si at her kramgler man!!!
Darth Vader Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hvordan gjør man det? Kragler - eller kramgler?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Hehe... Kall det hva du vil for min del
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Forumet for feige skravlere som vil slenge dritt om medsøstre finnes vel ikke. så da tyr de til denne siden her fordi de vet at de fleste er her inne for å uffe seg over hvor fæl kranglesiden er.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Hva med tøffe Anonyme da....... Å hvordan vet du egentlig at den Anonyme egentlig er feig....er du feig....er jeg feig....hvem er du...hvem er jeg....hva med hvem er VI..............ingen som vet..........inen som vet..... Fy faa'n æ e trøitt...............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå