Gå til innhold

spis og vær glad...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jauda, jeg spiser Dyreparkenis, jeg. :))

Skrevet

ja, sand og vann og e.coli fra dassgulvet:P

Skrevet

jaa....hehe

 

man koker da ikke alt!!!

Skrevet

*løper og koker bixit-kjeksen*

Skrevet

hmm...kanskje e-coli forsvinner vis man koker soft-.isen først????

Skrevet

Hva er d nå da?? He he he...Jeg spiser og er glad jeg...:) French fries, søppeldynga og krokanrull! Nam nam :) (sånn er d å sitte alene hjemme, mens sambo er på fest i naboblokken! he he)

Skrevet

Ja prøv det du

*børster kjeks-smuler ut av bh'en*

Skrevet

mmmmmm.... kokt is er naaaaaaaaaam...

Skrevet

jaa no har jeg nettopp kokt litt springvann her...

 

håper det snart blir kaldt nok til at jeg kan vaske meg med det...

 

kokt softis høres forresten skikkelig digg ut:)

Skrevet

jeg har kokt pepsien min, og sjokoladen min...deeeeilig:P

Skrevet

shit princess....spiser du krokanrull??? er du klar over hvor mangen basselusker det er i en sånn rull??? og du som ammer og greier...shitt....at du tør!!!

Skrevet

oi, jeg kokte d ikke før jeg spiste d da! HJELP, hva skjer nå??? :P

Skrevet

ååå åoooo---

princess du bør nok ringe legevakta å få stivkrampesprøyte....

NOO helst i går...

Skrevet

oi...hva skal jeg gjøre da?? Tror jeg får ta å koke krokanrullen i vannkokeren...d må jo gjøre susen?? er jo en del biter igjen i skålen..he he he...

Skrevet

ingenting er som en kokt skive med ost og et deilig glass med nykokt saft...åhh...*vann i munnen bare ved tanken..kokt vann altså*

Skrevet

Kanskje jeg skal ringe han derre Dr. Feelgood'en deres...d frister mer enn legevakten...han kan sikkert hjelpe meg m stivkrampesprøyte og diverse ;)

Skrevet

forresten...KOM Å HENT PER LEIF LUDVIK!!!! Han har mye bakterier han!

Skrevet

dr.feelgood fixer det vet du...

han gjør det frisk han..hehe

Skrevet

Får gjøre som Hollywood: La være å spise

Herregud at jeg ikke har skjønt det før nå da. Doh

Skrevet

Huff huff....må ringe dr.feelgood m en gang...har du nummeret vaska?? Trenger d desperat...hvis ikke du har d, tror du de vet d på opplysningen 1881??????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...