Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 ja, sand og vann og e.coli fra dassgulvet:P
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 *løper og koker bixit-kjeksen*
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 hmm...kanskje e-coli forsvinner vis man koker soft-.isen først????
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hva er d nå da?? He he he...Jeg spiser og er glad jeg... French fries, søppeldynga og krokanrull! Nam nam (sånn er d å sitte alene hjemme, mens sambo er på fest i naboblokken! he he)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Ja prøv det du *børster kjeks-smuler ut av bh'en*
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 mmmmmm.... kokt is er naaaaaaaaaam...
varg veum Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 jaa no har jeg nettopp kokt litt springvann her... håper det snart blir kaldt nok til at jeg kan vaske meg med det... kokt softis høres forresten skikkelig digg ut:)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 jeg har kokt pepsien min, og sjokoladen min...deeeeilig:P
Gjest Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 shit princess....spiser du krokanrull??? er du klar over hvor mangen basselusker det er i en sånn rull??? og du som ammer og greier...shitt....at du tør!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 oi, jeg kokte d ikke før jeg spiste d da! HJELP, hva skjer nå???
varg veum Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 ååå åoooo--- princess du bør nok ringe legevakta å få stivkrampesprøyte.... NOO helst i går...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 oi...hva skal jeg gjøre da?? Tror jeg får ta å koke krokanrullen i vannkokeren...d må jo gjøre susen?? er jo en del biter igjen i skålen..he he he...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 ingenting er som en kokt skive med ost og et deilig glass med nykokt saft...åhh...*vann i munnen bare ved tanken..kokt vann altså*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Kanskje jeg skal ringe han derre Dr. Feelgood'en deres...d frister mer enn legevakten...han kan sikkert hjelpe meg m stivkrampesprøyte og diverse
Gjest Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 du sliter max nå princess..... håper du har lært nå..
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. august 2007 #21 Skrevet 10. august 2007 forresten...KOM Å HENT PER LEIF LUDVIK!!!! Han har mye bakterier han!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 dr.feelgood fixer det vet du... han gjør det frisk han..hehe
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. august 2007 #23 Skrevet 10. august 2007 Får gjøre som Hollywood: La være å spise Herregud at jeg ikke har skjønt det før nå da. Doh
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. august 2007 #24 Skrevet 10. august 2007 Huff huff....må ringe dr.feelgood m en gang...har du nummeret vaska?? Trenger d desperat...hvis ikke du har d, tror du de vet d på opplysningen 1881??????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå