Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Er det flere her som har eller tror de har UTRO menn??? Synes det bare ruller inn her jeg ene historien etter andre.... Må nesten kaste mynt og krone for å finne ut hvem jeg skal tro på..for SÅ mange historier etter hverandre tviler jeg på at alle er sanne..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Dette er diskriminerende... det er faktisk menn her også:-) Som selvfølgelig ALLTID er utro:-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Been there, done that...ain't fucking that again!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ja jeg syns det er ganske mange historier her inne... Og jeg trodde ALDRI jeg var en av dem som kom tilå skrive min, men sånn ble det :/ MEN... det er mange brukere her inne, så sånn egentlig er vel de fleste av mennene snille og trofaste, heldigvis Det er godt å få kunne skrevet ned sinnet & frustrasjonen sin... og at man kan få mange gode råd, der nødvendigvis ikke alle tar "din" side, som de fleste av vennene gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå