sirkelkatten Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Au au au.... Har vært hos tannlegen i dag og boret et dyyypt hull. Men nå gjør det sabla vondt i tanna! Har ikke hatt det slik før. Kan det ha blitt en betennelse tro? Har en stor kul i tannkjøttet og. Fader altså.....
RajaPia Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hadde hull for første gang på over 20 år nå , og måtte rotfylle . Takk og lov for bedøvelse sier jeg. Har gått med den vonde tanna i hele sommer , men nå måtte jeg gå. Hater tannlegen !!!!! Kan gjøre vondt etter at du har reparert ei tann, men er jammen meg ikke sikker på den kulen... Ring tannlegevakten og spør. Lenge til mandag om du har veldig vondt...
Learning to fly Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Ja, men bare små hull heldigvis. Har "sterke" tenner sier tannlegen. Er til fast sjekk en gang i året.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Har borret for første gang i sommer... De fant to hull i våres... Hadde ikke vondt etterpå jeg altså. Så tror jeg ville ringt noe tannlegevakt eller noe i ettermiddag ja.. Høres ikke bra ut..
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hadde 2 hull i melketennene en gang. Om du har fått en kul kan jo skyldes at det er blitt bort nedi tannkjøttet. Hadde sett det ann nærmere ett døgn. Blir det fort bedre, er det sansynligvis ikke en infeksjon.
mamma06og 10 Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 heisann har hatt det samme som deg før. Det som funket på meg var å ta to paraceter og kvile. Det gjekk da over etter en stund. spørte tannlegen om dette å hun sa at dem hadde nok truffet en nerve som ikke skulle treffes. Sykt vont
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå