Gå til innhold

mekker dere selv dere som har egen bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har egen bil mekker dere selv eller må gubben gjøre det, jeg har ihvertfall lært å skifte eksosannlegg og bremseskiver og klosser på min bil nå ++++ gubben har vært o.k. læremester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan skifte tennplugger, fylle olje, fylle kjølevæske. Har hjulpet å skufte bremser, men skal ikke skryte på meg at jeg kan det. Koblet stereo-anlegg i føste bilen min (med litt hjelp).. Jeg kan også skifte dekk, fylle bensin og vaske bilen.

Dette er jo selvfølgelig informasjon jeg ikke forteller til en evt fremtidig partner :)

Skrevet

Ja... gubben kjøper delene som trengs, men har av en eller annen grunn alltid dårlig tid når de skal skiftes...

Har nylig skiftet batteri, viftereim og kjørelys.

Av og til lurer jeg på om mannfolka er til pynt???

Skrevet

Nope, det var da en grunn til at jeg giftet meg;-)

"Småting" fikser min bedre halvdel selv, større reperasjoner tar vi på verksted (en kjenning av oss som fikser bilene så og si gratis, betaler bare delene).

Skrevet

Av og til har jeg lurt på det samme selv, har en mannlig nabo som er relativt grønn så neste gang han trenger hjelp med bilen, er det noe jeg kan så skal jeg pinadø be om å få hjelpe han, og se på reaksjonen hans

Skrevet

Nei, men det gjør ikke samboer heller. Alt utover påfyll av diverse væsker foregår på verksted.

Skrevet

vi mekker aldri på vår bil. uansett hva som skal gjøres. er litt for dyrt hvis noe skulle gå galt med den. har den alltid inne på verksted om det skulle trenges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...