Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg og han spaserte inn i skogen. Han dro meg med bort til fossen og kledde av seg nå skal vi bade, sa han. Jeg kledde av meg og han hoppet uti, jeg beveget meg sakte uti. Det var iskaldt. Vi spratt like fort opp igjen, klatrert naken oppover fossen. Den delte seg i tre, vi lekte nakne i timesvis, solte oss, hadde sex. Det var så utrolig deilig, befriende og vi var som barn igjen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hadde du mye sex da du var barn?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hvordan klatrer man oppover en foss egentlig?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 vannet var iskaldt... Normale mannfolk får innovertiss når vannet er kaldt:-)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 men dette er jo ingen vanlig mann... vi snakker her om en fossklatrer...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Man kan leke, le og glede seg som bare barn gjør, selv om man er voksen og har sex. Yppert det var ikke mye innover tiss der skal jeg love deg. :-) Fossen delte seg i tre, slik at der var masse steiner og berg i fossen som vi kunne klatre oppover. Og til sist, dere er bare misunnelig. Det hadde jeg vært om jeg ikke hadde vært den som hadde opplevd dette. Da det hele bare kan beskrives som magisk.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 hehe... Til og med jeg må melde pass for denne superhelten:-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Hvis pikken kom i kontakt med det iskalde vannet, så var den eneste måten å gjennopplive stakkaren på en solid dose munn til .....metode: -)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg skal love deg at der var en real dose med munn til .... metode også ja. Dessuten holdt vi på i mange timer. :-D Og jeg kan også love deg at ikke på noe som helst tidspunkt var det synd på noen som helst av oss.
Ikkelektuell Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 "Da det hele bare kan beskrives som magisk." Kjartan Salvesen, eat your heart out!
KaMa Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Misunnelige? Selv er jeg realist og har ikke behov for å leve livet som en dårlig Romantikknovelle... Personlig syns jeg dette var pinlig lesning. Men fint for deg at dere hadde det fint.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Så fint at du er realist da, for deg altså. Så dvs at realister aldri har opplevelser som de synes er magiske? Greit nok at min korte fremstilling av denne magiske opplevelsen ikke akkurat klarer å fange inn vårt inntrykk. Jeg har heller ikke behov for å leve livet mitt som en dårlig romantikknovelle. Det er ikke slik i virkeligheten, selv om det kanskje kom til uttrykk slik her. Du hadde nok også syntes det hadde vært pinlig om du hadde sett oss, så nakne og frie som vi var. Det er pinlig det, for dere REALISTER. :-D Jeg velger å leve livet mitt med mange magiske øyeblikk. Det være seg en kopp te under stjernehimmelen, eller nakenbading i en fortryllende vakker natur. Dessuten siden du ikke skjønte det, så var det med at dere var misunnelig ironisk. Men du skjønner vel ikke at det er det ":-p" dette betyr.... :-D
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Jeg synes mest synd på folk som ikke setter pris på magiske øyeblikk. Det finnes så utrolig mange av de, hver eneste dag om man velger å se det slik. Men jeg har inntrykk av at den vanlige mann i gata ikke evner å glede seg lenger.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Sorry, men nå begynner du å høres ut som Ari Behn....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #18 Skrevet 11. august 2007 Og......? Hva er galt med det? Vil heller høres ut som han enn å være strippet for all livsnytelse.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #19 Skrevet 11. august 2007 Hvis hi hadde lagt den ut på skravlesiden, så hadde nok de fleste sagt åh...så vakkert, så søt, så heldig... he he he.
KaMa Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 Ari? Jeg syns det høres ut som Aune Sand.. Like klamt og ekkelt. Magiske øyeblikk har jeg opplevd nok av (f.eks ekstranummeret til Patti Smith.... ), men jeg skriver ikke klamme proklameringer av det på nettet. At du har behov for å skrive om det, på måten du gjør, får meg til å tro at du egentlig føler deg snytt. Lever du i øyeblikket, så opplever du mange øyeblikk som kvalifiserer til å bli kalt magiske. Ved skrevne gjentagelser, publisert for omverdenen, så virker det som du vet om rammene og at det burde vært magisk, men det var det egentlig ikke. Sikkert fordi du ikke klarte å være i øyeblikket.
KaMa Skrevet 11. august 2007 #21 Skrevet 11. august 2007 ..og der inne slår nok de blå sidene i norsk ukeblad godt an også.. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #22 Skrevet 11. august 2007 Hehe. Du sier litt mot deg selv nå KaMa. Vet du det? Du påstår at jeg ikke klarte å være i øyeblikket derfor gikk jeg glipp av det som egentlig var et magisk øyeblikk, men som jeg ble snytt som sagt. Dvs at du også ser at dette var innenfor rammene over hva som kan oppleves som magisk. :-D He he he Jeg trodde du mente at dette bare var pinlig, eller hva realisten? Du må bare innse det KaMa ikke alle mennesker er som deg, ikke alle tenker likt, ikke alle reagerer likt. Menst noen vil proklamere til hele verden hvor fantastisk de har det, vil andre holde det for seg selv. Men man kan vel ikke vente mer fra deg, med innsikt i andre mener jeg. Da hele verden kretser rundt deg selv og at alt som faller utenfor dine rammer er mindre verdt. Dessuten vet du ingenting om min hensikt med å legge noe slikt på krangle. ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #23 Skrevet 11. august 2007 Hehe, jeg er mest på skravle; men godt sagt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå