sunday Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 har jo hørt om to kvinner en i Mjøndalen og en i Bergen som har blitt meldt savnet av sine ektemenn, felles for begge er at det gikk uforholdsmessig lang tid fra de forsvant til de ble meldt savnet. Er det bare meg som synes det er noe mystisk her eller ????
Gjest ->>- Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Statistisk sett har ektemannen tatt livet av dem, men det betyr jo ikke at det er tilfellet akkurat i disse sakene. Det er forøvrig ikke så uvanlig i en del kretser at fruen i huset med jevne mellomrom stikker av og oppholder seg f.eks på krisesenter i noen måneder uten kontakt med sin trivelige ektemann, uten at dette skaper stor ståhei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå