Gå til innhold

Noen som har vært i bulgaria her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit hele familien , på Hotell Bora Bora gjennom Ving reiser!

Er det noen som har vært der?

Ligger på Sunny Beach, og det har jo fått mye negativ omtale i sommer!

Er vel slik andre plasser også om man velger å oppsøke barer og nattklubber på natterstid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der ifjord..sunny beach..helt supert..har sett alt dtete her i media men folk legger nok opp til dette selv..vi får aldri høre hva de har gjort gale..bare hva som har hendt dem..!!!er blitt ett party sted så blir festing på ungdommen.vi la ikke merke til noe gale når vi var der..kan godt tenke meg å dra der neste sommer..

Skrevet

Var i Bulgaria i 2004 og 2005. Likte meg kjempe godt der, og kan ikke helt skjønne alt jeg har lest i sommer, men kan jo ha endret seg siden jeg var der... Pga utrulig billig sprit er det mye fyll, men sånn er det jo mange plasser i syden..

Skrevet

Jeg har vært i Bulgaria 2 ganger, en gang i Djuni og en gang i Sunny Beach. Koste meg veldig begge gangene, og tror at så lenge du ikke går alene på kveldene så er ikke Sunny Beach så skummelt. :)

Ta en tur til Sozopol (tror det skrives sånn). Anbefales!

Skrevet

sunny beach er kjempefint:) likte meg utrolig godt der ihvertfall:) kjipt med så mye dritt som har vært der i det siste da, men sålenge man tar sine forhåndsregler er det nok ingen fare:)

Skrevet

Jepp va der 1-15 juni i år... var på golden sands... kjempefint i bulgaria...lange hvite strender og billig... =) familie ferie er jo helt annet en rølpe fylla da...

Skrevet

Var i Albena i slutten av juni, en uke. Bodde på et kjempe barnevennlig hotell, Flamingo. Litt avstengt område for turister, så ingen kriminalitet, billig men billigere litt utfor. Fine strender og turer man kan dra på. Blir å dra tilbake dit ved en senere anledning. En kompis har nettopp kommet fra golden sands nå, fylle og gambler tur. Han var å kjempe fornøyd.

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...