Golli Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hei hei allesammen! Ja, da er vi i 1.pp og er kjempespent på hvordan dette går:) Har ikke gått på p-pillen siden vi giftet oss i septeber ifjor, men har vært forsiktige pga utdanelse etc, men nå er vi begge to klar for barn og gleder oss stort! Er det flere her inne som er på 1.pp? Klem fra Golli
Lykke(lig) Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei, og velkommen! Vi er også på vår første pp, venter på ikm denne helga og er veldig spent! Lykke til i prøvinga!
Golli Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Så spennende! Har EL nå jeg:) Krysser fingrene for positivt svar i helga! Du må holde oss oppdatert!
ippemo får augustbaby Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hei og velkommen! Håper oppholdet ditt her blir kortvarig, hehe... Jeg er i første pp og hadde ikm for et par dager siden og fikk en svaaak positiv test i går, men tør ikke juble helt enda. Synes det er for godt til å være sant, så jeg venter bare på en knallpositiv test eller tr... En av de MÅ jo bare dukke opp! Hehe Lykke til!
Lykke(lig) Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 testa neg. i dag, men ingen tegn til tr. Lurer på om jeg har bomma veldig på el denne mnd.. uansett, det er bare å vente..
Golli Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Så dumt! Har du sjekket denne? http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation____348.aspx Fin kalkulator til å regne ut EL. Håper det klaffer bedre neste gang! Hadde siste dag med EL idag, så nå er det bare å vente i spenning:)
Golli Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 Å så spennende! Håper du får et skikkelig klar positiv test:) Du må holde oss oppdatert på hvordan det går! Krysser fingrer og tær:D
Lykke(lig) Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 ja, den bruker jeg, men syklusen min er ikke stabil og da er det vanskelig å vite når el kommer.. uansett, lykke til jenter:) håper spiren fester seg hos dere!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå