Gå til innhold

dårlig mage

mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt en del løs mage siste dagene. kan dette være tegn på modning eller? noe forslag til hva det kan være. jeg har ikke spist noe dårlig mat eller noe uvanlig enne det jeg pleier........

min bestemor hadde omgangsyke sist helg, men har ikke vært borti henne. var innom så vidt å sa hei første dagen,men gikk fort da jeg hørte hun var syk. og har ikke vært noe kvalm selv og dårlig, men en del løs i magen i det siste. babyen sparker og koser seg inni magen min så det er ikke noe galt der føler jeg.

jeg er 34 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært plaget med denne vonde, løse magen de siste dagene..har heller ikke spist noe som jeg ikke tåler eller dårlig mat...så vidt jeg vet da;)

Har også vært inne på tanken om dette med modning, men jeg tror ikke d selv da..kjenner jeg blir mest uvel når baby-Guri er skikkelig urolig og presser mot alt jeg har innvendig..kan jo bli kvalm og dårlig av mindre;)

Funnet ut noe mer?

Skrevet

eg åg har vert dårlig i magen. litt småkvalm å hadde litt lause mage i går, nurket mitt kose seg inne i magen, så jeg bekymrer meg ikkje der :)

kansje någe så går? vett sje eg..!

men du må ha goe bedring jaffal!

Skrevet

jeg tenker litt på den toxoplasmose bakt. da som alle snakker om. men tviler på at det kan være det heller. kasnkje jeg spiser for mye frukt hehe . satser på at det går over

Skrevet

34 uker her også, og skikkelig dårlig mage i tillegg til vonde kynnere og masse utflod. Kan det være at kroppen er begynt og forbederde seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...