Gå til innhold

hvor ofte spiser deres baby på rundt 11 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor gutt på snart 12 uker. Syns det er veldig vanskelig å vite når han er sulten og når han skriker pga andre ting. Store babyer trenger vel en del mat, men er redd for å legge han til alt for ofte... At han rett og slett bare skriker fordi han vil kose seg (ev. sovne) med puppen..

Hvor ofte ammer dere babyer som er på denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo at du kan amme så ofte du vil. Ville IKKE tenkt på at du ikke skal venne han til mat for ofte eller hva du mente. De trenger all den næring de kan få nå. Så amm i vei. Jeg ammer hver 2-3 time....gutten min er 8 uker.

Skrevet

nei vil jo ikke sulte han heller liksom... Hvordan spiser din om natten da?

Skrevet

Hei du.. Jeg har en sønn på 8 uker og syntes han spiser hele tiden til tider.. sikkert mye pga kosen også. Han elsker å kose pupp og sover ofte og pupper samtidig. Fikk et tips at helsesøster om å begynne å gi han litt vann i flaske. Skulle koke vannet og i han det lunkent. Det funker kjempe fint, da får han det når han er litt tørst og ikke sulten og så er det litt kos også ! Du kan jo kanskje prøve det, og dersom han ikke vil ha kan du jo gi kan pupp da.. Vet ikke jeg, men tenkte kanskje det var lurt :-)

Skrevet

Min gutt på 11 uker har ikke noe fast spise rutine, av og til hver time, av og til 2- 3 timer. Men stort sett ikke noe lenger enn 3 timer mellom. Han legges klokka ni og sover da til kl 5-6. Ammer da, også sover han til kl 8-9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...