Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hm, litt bekymret her nå... er kanskje bare hysterisk førstegangsmamma, men vil gjerne beroliges! tingen er at lillegutt sover plutselig så mye! han har gjort det de siste 2-3 dagene... idag har han vært våken for å spise, men sovnet igjen nesten med en gang! vanligvis kan han være våken i timesvis, ligge og leke og le masse! han har spist som vanlig, og han er ikke varm eller noe, så alt er vel bra? er det vanlig at de plutselig sover masse mer enn normalt? han er 10 uker...
MartinFelipe07 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Da Martin var blitt 3 måneder sov han mye mere enn normalt. Ble skikkelig bekymret og måtte opp flere ganger om natten for å se om han hadde det bra. Er nok bare en fase tror jeg
ormeynglet Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hei. Jeg har to små jenter og begge to har hatt slike sovedager når de var så små. Her likevel blitt litt bekymra hver gang, men det er visst veldig normalt. Har ikke vært noe i veien med dem iallefall. De trenger fremdeles mye søvn når de er i den alderen, og det er jo noe de kaller for sovedøgn også har jeg hørt. Likedan som med økedøgn. Tror ikke du har noe å bekymre deg om, men hvis det vedvarer og hvis det uroer så kontakt lege eller hs. De er der for å gi hjelp og råd:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 vet ikke hvor du bor, men det kan vel ikke ha noe med varmen å gjøre? Her på østlandet har det jo igjen vært tropedager (ikke idag, da). Kan være varmen, eller at han generelt har for mye klær på seg i forhold til temperaturen - uavhengig av hvor du bor??
saInBa Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Nå fikk jeg et flashback av når jeg ringte legevakta pga jeg syntes lille persille sov så mye..det var vel rundt den alderen gutten din er.Det var helt normalt at de hadde en liten soveperiode i den tiden.Godt og være litt hysterisk i blandt;)men tror ikke du trenger og bekymre deg så lenge han spiser godt og har våte bleier=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå