Karomamma Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Skal ta en tidlig kveld, sov bare 4 timer i natt og merker at øyelokka begynner å bli tunge nå... Forflytter meg til senga og ser resten av Midsumer Murders der. Fiiiiin ny TV Ha en riktig god natt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Sove godt:-) Jeg tusser snart i seng jeg også, må bare spise opp knekkebrødene først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå