goopia1 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 har anskaffet meg en baby watcher sånn ultralyd apparat for å høre hjerte lyd. prøvde nu å fikk hjertelyd på hverside av mage.hmm? er det mulig å få samme hjertelyd flere plasser?
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 eller så er det enten din puls eller navlestrengen... el no... men det kan jo være tvillinger åsså... fult mulig å få det=)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 spørs litt hvilken vei babyen ligger og hvor langt på vei du er... men kanskje =) lykke til da!
goopia1 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 er 13 uker på vei..hmm..ska te lege mandag.spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå