Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg er så utrolig irritert på ansatte i barneutstyrsforretninger som ikke kan noen ting!! Har vært innom fire forskellige butikker de to siste ukene og spurt om div om vogner og bilstoler. Har da fått masse svar som ikke stemmer med når jeg sjekker det på nettet etterpå... De burde kunne lese katalogene sine og sette seg inn i de varene de selger. Skjerpings! Det er sikkert de som er kjempe flinke også Syns at jeg ikke har møtt de ennå.
Guldamedgull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hehehe. Gjleder vel ikke bare de butikkene der gitt! Men synes det er mye sånt overalt. lite kunnskap om varene de selger. Spesielt nå på sommeren med ferievikarer osv. Prøv igjen til høsten og forlang noen som vet hva de snakker om:)
*Vetlis* Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Akkurat det tenkte jeg her m dagen også! Mange av de som står der har ikke barn en gang, å vet vel sikkert ikke så mye om barns behov og hva som er best osv... Var innom en plass her om dagen, spurte om 4-5 forskjellige ting ang vogner, lekegrind og seng... Å jeg kødder ikke hu måtte spørre ei annen dame hver eneste gang! Håpløst! Ps: Misforstå meg rett, mener ikke at man må ha barn for å jobbe i barnebutikk, men det hjelper med litt erfaring :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå