Miss Dynamite Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 altså, hadde mens den 20 juli... fikk "mens"smerter for to dager siden, men ik så sterke, varte ca 2 min hver gang.. og stikkinger..... what the Hell er det denne gang a jenter!??! hehe
OnlyMe Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Alltid våken jeg vettu:D hvordan går det med deg da? utenom mystiske stikkinger:P
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 lenge siden jeg har snakka med deg gitt !! jeg lever... mye stress her enda, sover så utrolig lite at jeg snart river av meg håret.. og mens smerter nesten TO UKER for tidlig.. grr
OnlyMe Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Huff, ikke så greit altså!!! Synd, håpte på at når eg hørte fra deg igjen så skulle det være positivr! Men det ordner seg alltid tilslutt vet du:)
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 syns de mens smertene her kan være (faked) hehe... at den ikke kommer, da kanskje de positive tingene kan komme! vært og sett på leilighet,vet ik om vi får den enda, får vite d i løpet av helgen..Typen er som vanlig(deprimert) hmm... æsj... gud så deprimerende..nei huff, ska ikke sitte her og FURTE og klage til deg as....! hvordan går det med dere da?? klem
OnlyMe Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Så spennende da! Skal krysse fingrene for at dere får den:) Hvorfor er han det? Ikke gøy:( Selvfølgelig kan du sitte her å furte!!! er det ikke det man har bim til da? Det, og det å dele gode nyheter? Her er det ikke noe nytt... Sitter liksom bare å venter på de første vondtene:s er så spent på hvordan de er... hehe Er jo på tide det skjer snart da, bare 10 dager til termin nå Og hun kan GODT komme nå
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 det blir nok spennende!! lyst å snakke på msn...?
Miss Dynamite Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 [email protected] (to understreker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå