Gå til innhold

Hvor mange her inne har hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har!

En mops!

Håper det går bra når den lille kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 2 stk langhåret collie

Skrevet

Vi har også ! En 9 år gammel blanding. Var og er kjempesnill mot nr 1, og vet han blir like snill mot nr 2. Han var faktisk så ille i begynnelsen når Odin kom til at besøkene ikke slapp inn.. Sto å knurra i gangen. Men det gikk fort over, han er lydig og hører på gå å legg deg. Men så har vi latt hunden lukte på Odin fra dag 1...

Skrevet

Vi har to herlige staffordshire bullterriere. Ebba og Tassen.

De er bestevennene til dattera vår og verdens mest tålmodige hunder.

Skrevet

jeg har 2,de er veldig flinke med unger,så trur nok d går bra,vil nok heller bli beskyttende . boxer forresten:)

Skrevet

Jeg har en Bichòn Frisè som er 1år. Han har liksom vært "babyen" til nå, siden vi ikke hadde planlagt å få unge sånn med det samme. Men når det klaffer på første forsøk, så ble det nå sånn.

Lurer svært på hvordan han vil reagere på det nye familiemedlemmet, men tror dette går bare fint. Han er veldig snill mot og ikke minst vant til barn. Så tror ikke dette blir noe problem. Visst det blir det, så skal vi ihvertfall prøve hva som helst før vi evt gir ham bort.

Skrevet

vi har en rottweiler,en liten mammadalt som sikkert kommer til å bli litt sjalu først...men han elsker barn,så han kommer sikkert til å bli bestevennen til babyen vår:)

barn mister jo ofte ned en liten kjekksbit,så det er jo ikke så dumt syns han sikkert:)

Skrevet

Vi har en strihåret vorsther hannhund på 18 mnd. Med en unge til i huset så blir det "fest" her frammover :-)

Skrevet

Jeg har en bullmastiff tispe på ett år. Verdens herligste hund :-) Kommer til å gå så bra sammen med småtten når han kommer

Skrevet

Har en langhåret collie på ni uker:o)

Skrevet

Har en 6 år gammel tispe....snill som et lam......

Skrevet

Har 2 pomeranian. 1hannhund(Jerry) og 1tispe(Zitha)

Skrevet

Jeg har en tispe på 4 år som elsker barn:)

Gleder meg til å se de sammen!

Skrevet

Har en schäfertispe. Snill og blid. Godkjent som redningshund, så jeg håper junior kan være med som figurant på trening, og gleder meg til å komme tilbake på beredskapslista.

Men tror hun kan bli rimelig beskyttende overfor fremmede, så jeg må passe godt på å fortelle henne at det ikke er hennes jobb!

Skrevet

Jeg har og hund... en nydelig blandingshund, som elsker "ungene sine", hehe. Og ungene forguder han tilbake...

Han er to år gammel og stor og vilter, snill som ett lam.

Skrevet

Vi har en labrador retriever hann på 1 1/2 år. Han er veldig avhengig av oss men glad i barn, så det går sikkert fint med en baby!!

Skrevet

Har en nydelig og livlig boxergutt på 3 år.

Beste lekekameraten til datteren vår på 2 år. Hun kan styre på så mye hun vil. Kunne ikke vært heldigere med hunden.

Skrevet

vi har en kjempesnill blandingshund på 1 år, som liker bedre barn enn voksne;) ikke at hun gjør voksne noe, men det er mye mer spennende å tusle ved siden av de små og passe på de, enn å sitte hos oss voksne:)

Skrevet

vi har en 4 år gammel labrador retriever hann, verdens snilleste hund, og pappas lille øyesten, så blir viktig å passe på at han ikke føler seg utelatt.... har på ingen måte tenkt til å skjerme ungen fra hunden, så det går nok kjempe fint, hunden er super tålmodig med andre barn ihvertfall

Skrevet

Har en stor kosebamse av en Golden Retriver på 10 år. Mentalt er han litt yngre ;)

Skrevet

Ha 2 Irish Softcoated Wheatens Terriers, hun eldste er 4 år og hun yngste er 7 mnd. De elsker alt og alle veldig sosiale hunder kan man si. Så jeg er ikke bekymret til babyen kommer :) Det går nok bra.

Skrevet

JEG HAR OXO!!

en golden retriver på 1,5 år...

han er helt gal (dvs hyper) og er så redd han skal bli sjalu og sånn..

men ellers er'n den herligste nuffeligste da...

krysser fingre for at det går bra.. og han liker lille gull som kommer snart!

Skrevet

eg har og... 3 stk drevere...mannen er jaktgal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...