Gå til innhold

Er det ikke bare å knulle i vei, da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser om et lesbiskt par i Sverige som önsket seg barn. De fikk kontakt med et homsepar som de ville ha som pappaer til barna sine. Först fikk det ene "paret" barn sammen og siden det andre "paret".

Det jeg reagerer på er at de dro til Danmark, en klinikk der som utförte inseminasjon etc etc...

Men kjäre vene, tenker jeg da....er det ikke bare å hoppe i det og knulle hjemme i stedet!!???

Eller er det helt KUL UMULIG for en homse å ligge med en jente, liksom....

Så mye slitsomme folk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel det samme som om du skulle kose deg med en av samme kjønn.

Skrevet

Sukk.

Man behøver ikke pule for å lage barn ved hjemmeinseminasjon. Det er ikke spesielt vanskelig heller. Men om man benytter klinikker som f.eks disse jordmorklinikkene i Danmark vil man øke sjansene for å lykkes på få forsøk, og dessuten få økt sikkerhet ved at sæden testes for sykdommer etc.

Nei, det er ikke kul umulig for en homse å ligge med en jente, eller omvendt. Men hvorfor i alle dager skulle man pule noen man ikke vil pule dersom man helt uproblematisk kan unngå det?

Skrevet

hehe, forstår forsåvidt poenget ditt da- det er jo mye stress og dra til danmark og få ordnet- og det er vel dyrt også.

Jeg hadde nok ikke syns det var noe særlig å ha seg med noen av samme kjønn. Men skulle vel ha greid det om det var det jeg "måtte" gjøre for å få et etterlengtet barn.. eller atså..jahh

Skrevet

Plenty av folk hjemmeinseminerer. Om man tror samleie må til for å putte sæd i skjede er man enten lite fantasifull eller har begrenset kunnskap om bien og blomsten.

Skrevet

Hele poenget mitt gikk jo ut på at det letteste av alt er å ha et vanlig samleie i stedet for å dra langt avgårde til en klinikk i Danmark, eller hjemmeinseminering.

Her skriver du först at man ikke trenger å ligge med noen man ikke vil så lenge man helt uproblematisk kan fikse dette selv.

Unnskyld meg, men uproblematisk?? Dra til Danmark, inseminere selv.....eller ha et kort og "gammeldags" samleie?

Og den siste kommentaren din var ganske unödig. Ja, jeg vet at det går an å bli gravid på andre måter enn samleie mellom mann og kvinne. Men det var ikke det jeg lurte på i utgangspunktet.

Men for all del! Det er ikke mitt problem.

Skrevet

jeg ville aldri ha knulla noen jeg rett og slett ikke tente på og det vill vel de ferreste.

og om man ønsker seg barn og det er en mulighet, så ser ikke jeg helt hvorfor du har noe med andres valg å gjøre. og er det så vanskelig for deg å se at noen ikke tenner på det motsatte kjønn, vel det er det samme som at hetrofile ikke tenner på folk av samme kjønn.

bifile har jo ikke det problemet men likevel. jeg kunne aldri i verden godtatt at min kjære hadde sex men noen andre enn meg uansett. og ville heller ikke gjort det som for meg blir utroskap følelser eller ikke.

og da er jo løsningen klinikken i dk. for mange. men det burde vel komme noen klinikker hit snart også.

Skrevet

Ok så hvist ett par har vanskelig med å få barn, å må få sæddonasjon. Skal dama der gså ligge med donoren da eller? Jeg håper du skjønner litt hva jeg vil fram til her, har liksom ikke noe med å ikke ønske å ligge med noen men få barn. Å det kan ødlegge like mye for dem som par som oss som er hetrofile.

Skrevet

Mener du seriøst at du ville finne det enklere å pule noen du ikke hadde antydning av lyst til å ligge med enn å runke i en kopp, putte det i en kanyle og sprøyte inn?

Som sagt, grunnene til at de dro til Danmark vil jeg tro var høyere graviditetssjans på færre forsøk og medisinske undersøkelser.

Skrevet

Klinikkene har vi allerede. Det blir antagelig tillatt også for homofile kvinner å benytte dem utpå vårparten neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...