Gå til innhold

KUR MOT STREKKMERKER !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk funnet noe som får strekkmerkene til å slutte eller ikke komme !! :)

 

Madelolje, som fåes kjøpt i 125 ml flasker på helsekost !!

 

Fikk mine første strekkmerker alledere i uke 12, startet med oljen i uke 15, og har ikke fått ett eneste merke siden da :)

Enda magen har vokst en god del :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips :-) men er oljen veldig fet,trekker den inn i huden?

Skrevet

anbefaler Weleda sin svangerskapsolje. DEN ER HELT FANTASTISK !!

Den har tilogmed dempet mine "gamle" strekkmerker , og mannen min skryter av hvor fin huden min er.

Denne trekker raskt inn i huden og man blir ikke klissete av den.

Super !

Skrevet

Hvor kjøper man den Weleda svangerskapsoljen?

Skrevet

Jeg kjøpte min Weleda på helsekost.

Skrevet

199,- stor flaske og ganske så drøy i bruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...