Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg har faktisk funnet noe som får strekkmerkene til å slutte eller ikke komme !! Madelolje, som fåes kjøpt i 125 ml flasker på helsekost !! Fikk mine første strekkmerker alledere i uke 12, startet med oljen i uke 15, og har ikke fått ett eneste merke siden da Enda magen har vokst en god del
januarblomst Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Takk for tips :-) men er oljen veldig fet,trekker den inn i huden?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 anbefaler Weleda sin svangerskapsolje. DEN ER HELT FANTASTISK !! Den har tilogmed dempet mine "gamle" strekkmerker , og mannen min skryter av hvor fin huden min er. Denne trekker raskt inn i huden og man blir ikke klissete av den. Super !
kariuss Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Hvor kjøper man den Weleda svangerskapsoljen?
majsenna™ Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 199,- stor flaske og ganske så drøy i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå