Gå til innhold

Mange av dere som er Rhesus negativ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :-) er unike vi ja...! er nok med i den prosenten jeg og! :-))

Skrevet

:-) det er vi vist... er med i den prosenten jeg og,,, :-)

Skrevet

Jeg er en av de få % som ikke vet sin blodtype. hehe

Skrevet

Jeg er Rhesus negativ.

Skrevet

Jepp er A Rhesus minus. Før var jo dette ett problem ved fødsler, glad det ikke er det nå lenger!!!!!!

Skrevet

Jeg har blodtype O- og er dermed ganske attraktiv hos blodbanken.. hehe.. merker det nå, for de ringer støtt og stadig og lurer på om jeg er gravid eller om jeg kan gi blod igjen snart ;)

Skrevet

ja'a jeg er det. 0- her også, er også blodgiver, men har tatt en pause da vi prøver å bli gravid :)

Skrevet

jeg er også 0 rhesus minus :)

Skrevet

Stemmer det at 0 minus er "spesielt" og attraktiv??

Er det selv... så burde vel bli blodgiver då kanskje?

Bare vente til attpåklatten er ute..

Skrevet

0 resus negative er veldig populære hos Blodbanken, fordi de er universale blodgivere. Det brukes som katastrofeblod eller hva jeg skal kalle det. Alle kan motta 0-. Så ved ulykker o.l. får alle dette, som trenger blod, til de har typet den skadede. Tar du kontakt hos blodbanken, blir de nok kjempeglade :)

Ellers har jeg vært blodgiver i 18 år, men siden jeg ble gravid for 2 år siden, har jeg ikke gitt. Ble utestengt i ett år, så skulle jeg gi, men siden jeg ammet, ble jeg utestengt i 3 mnd. til. Men, nå ett år etterpå har jeg ikke hørt noe. Nå kommer jeg ikke til å gi, siden jeg er prøver. Så da får det bare gå enda noen år..... Men blodet mitt skal de nå få, om de vil... om et par år :)

Skrevet

Er her jeg og. Vi er poppis og unike:-)

Skrevet

Hei!! Jeg har også rehsus negativ og er blodgiver. Har også meldt meg som benmargsdonor. :)

Skrevet

Jeg har også stått i beinmargsregisteret så lenge jeg har vært blodgiver. Anbefaler alle til å gjøre det! Det kan jo faktisk skje at man kan redde et liv!

Skrevet

Jeg er A-, og glad man kan få en sprøyte etter fødselen så det ikke skader fremtidige babyer.... for dattera mi var +

Skrevet

Hei..

Jeg er også det. Håper ikke det blir noen problemer for det. Har ikke snakket med legen om det ennå siden jeg bare prøver foreløpig.

Lykke til alle sammen..

Skrevet

Jeg er det også!

Er usikker på A/B/0 , men i alle fall Rh-.....

Har meldt megs omblodgiver nå for første gang, men drive rjo o g prøver.. Ser av denne tråden at det kanskje ikek var så lurt da.. TEnkte ikke på det jeg..

Hm, aj ja, jeg er jo ikke gravid enda da, så får se hva de sier..

Skrevet

Jeg er A Rhesus negativ.

Skrevet

Jeg er B rhesus negativ! Er såvidt jeg har hørt en av de sjeldne. Men hva vet nå jeg..! Er blodgiver og akkurat blitt meldt inn i benmargsregisteret! Er bestandig gøy å gi blod, for jeg har slike ufine blodårer, så dama "graver" skikkelig for å finne blodåra...... *au au*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...