Gå til innhold

Sommerbabytreff


Gjest

Anbefalte innlegg

Klar for nytt treff til uka eller? Det er jo kjempe fint vær fortiden, så vi kunne kanskje funnet oss en park eller noe? Jeg kan alle dager untatt tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er med, eg kan også alle dagar utanom tysdag i eitt-tida. Det fine veret har jo gått sin veg, men om det kjem tilbake kan vi gjerne treffast i ein park :)

 

Elles kan vi jo prøve oss på Kjøkken og Bar eller Onkel Donald (får ein ta med vogn inn på Onkel Donald?) viss det ikkje er så fint.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sammentreff, jeg kan nemlig også alle dager unntatt tirsdag:)

 

Jeg liker forsåvidt godt det med park, men det er litt dumt dersom det regner...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan ikkje måndag heller.

Skal vi seie onsdag? Det er ikkje meldt strålande ver akkurat, overskya/regn og 15 grader på onsdag. Så eg foreslår Kjøkken og Bar, så får vi ta med vognene inn. (Det blir nok litt styr å parkere MANGE vogner inne der, men vi klarer det nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke noe om at de holder stengt på hjemmesiden dems ihvertfall, men det står ikke noe om oppussing heller, så den kan bare være dårlig oppdatert...

http://www.kjokkenogbar.no/

 

Noen som kommer til å gå forbi der før onsdag?

 

Hvis det blir altfor pent vær til å sitte inne kan vi jo eventuelt flytte oss ned på youngstorget.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da sier vi det da. Er det stengt, så kan vi heller rusle til et annet sted? Jeg skal til legen på onsdag "seks ukers kontroll" (seks uker my ass) Men det er klokka ti (tror jeg) Så kan etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett høres bra ut:)

 

Har du ikke fått 6-ukers før nå? Det var da på tide... Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Skulle gjerne vært med på onsdag, men har avtalt med søsteren min å begynne å trene den dagen... Gleder meg ikke så veldig akkurat, men det er vel bare å komme igang. Ha det hyggelig !

 

mvh,

Anne Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal på barseltreff på onsdagen. Men kan godt være jeg rekker begge deler. Jeg regner med at dere blir sittende en stund, slik som dere bruker å gjøre.:)

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

apropo studenthelsetjenesta... fy satan så lang telefonkø de har..har stått i telefonkø i en time og 48min. i dag.. men nå vet jeg ihvertfall at det er enklere å dra opp dit en å ringe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov for "nye" å slenge seg med, eller er det fullt? Kjenner behovet for mer voksenkontakt på dagtid komme snikende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble endring i planene, så jeg kan likevel !

 

Prøver forøvrig en ny teknikk nå - nettsurf med baby på fanget. Det funker !

 

mvh,

Anne Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin og jeg blir med, trodde lenge at jeg ikke kunne denne uken, men det viste seg at jeg hadde blingset i kalenderen, det var torsdag, ikke onsdag Yacob skulle på 4års kontroll, så da har Martin og jeg onsdagen fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muntlig eksamen i programmering på torsdag, så jeg kommer ikke. Kan ikke akkurat påstå at jeg gleder meg. Fant det ut på fredag, og har (selvsagt) ikke lest i det hele tatt i sommer. Selv om jeg har visst at eksamen kom til å komme til høsten, jeg fikk jo ikke tatt den i vår slik jeg skulle. Men jeg har liksom hatt litt andre ting å konsentrere meg om :P

 

Men jeg har veldig lyst til å komme på treff, jeg får sørge for at jeg klarer å bli med neste gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Marie og jeg kommer innom en tur også:)

Flott at det kommer så mange..

(bare det er plass til oss?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan komme i morgen eller ikke, men tenkte jeg skulle tipse om en veldig fin kafé med forholdsvis god plass til barnevogner. På Damplass i Ullevål Hageby ligger det et Åpent Bakeri. Hvis det er fint vær, er det knallfint å sitte ute. Hvis ikke, er det ganske god plass inne. Eneste dumme er at det er trapp opp til kaféen, men bare tre fire trinn. Helt overkommelig, med andre ord. De har veldig mye gode bakevarer og ikke så verst kaffi, litt små kopper bare.

Men det er et populært sted, så det er mulig vi bør reservere plass på forhånd, særlig hvis vi blir mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg også på Åpent bakeri.Jeg synes dessuten det er litt artig å variere på møtesteder. Nye stoler, kaffemuligheter, andre mattilbud, andre butikker i nærområdet osv. Men nå virket det som om veldig mange ville på Kjøkken og bar, så hva med å dra på Åpent bakeri neste onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...