Gå til innhold

Sykemeldt...???


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Heisann.. Er 9+4 i dag og verker i bekkenet etter å ha vært på jobb.. jobber som stuepike.. Så det ser ut at jeg må kaste inn hånkle og få meg en sykemelding allerede... Men må jo tenke på meg selv og skal jo gå mange mange uker enda.... Noen andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..har fått bekkenløsning og sliter med kvalmen enda,men nekter å gi opp,er så utrolig kjedlig å gå hjemme hver dag at jeg venter til det blir heelt nødvendig denne gangen!! Er veldig rastløs og trives veldig godt i jobben min,så kan ikke si jeg har veldig lyst til å gå sykemeldt enda=) Men er jo ikke bra å vente til man er helt utbrent heller,du kjenner best på kroppen selv når det er på tide å ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første svangerskapskontroll igår. 7+5. Han spurte om jeg var sliten, og da begynte jeg bare å gråte...føler meg jo helt utslitt. Har ingen energi og har en stressende jobb. Og blodtrykket var også stigende, og da var det ingen tvil...det ble sykemelding. Hadde ikke tenkt det jeg da, men legen mente det var det beste for både meg og fosteret at jeg slappet av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sykmeldt frem til 27 august pga kvalme døgnet rundt......

27,aug har jeg kontroll....så da får vi se hvordan formen er da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sykemeldt fram til mandag. kraftig forskjølelse. ettersom jeg jobber på sykehjem ønsket ikke legen at jeg skulle være der ettersom immunforsvaret er så svekket når man er forskjølet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap var jeg sykemeldt 50 % fra uke 9 ca pga bekkenløsning. Jobbet i barnehage med en gutt med spesielle behov. Han kunne være litt voldsom av og til så det var en ganske hard jobb, ellers var det mye bøying, løfting, gåing, ståing og sitting på golv. Da jeg bare jobbet 50% ble alt mye bedre. Gikk da halve dager

 

Gjør det som føles rett for deg, ikke bra å presse seg for mye heller, da blir det bare verre.

 

 

Nå er jeg i min 12 uke og bekkenet holder bedre mål denne gangen. Jobber fortsatt i bhg, men som avdelingsleder nå. Kjenner bekkenet "klager" innimellom, men foreløpig går det greit å jobbe. Har jo bare 75% stilling nå , så kanskje det er derfor det går bedre denne gangen

 

Få legen din til å henvise deg til fysio, kanskje du kan få hjelp der. Jeg gikk hver uke i gruppetimer hvor vi jobbet med styrking av bekkenet. Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...