Gå til innhold

Sykemeldt...???


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Heisann.. Er 9+4 i dag og verker i bekkenet etter å ha vært på jobb.. jobber som stuepike.. Så det ser ut at jeg må kaste inn hånkle og få meg en sykemelding allerede... Men må jo tenke på meg selv og skal jo gå mange mange uker enda.... Noen andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..har fått bekkenløsning og sliter med kvalmen enda,men nekter å gi opp,er så utrolig kjedlig å gå hjemme hver dag at jeg venter til det blir heelt nødvendig denne gangen!! Er veldig rastløs og trives veldig godt i jobben min,så kan ikke si jeg har veldig lyst til å gå sykemeldt enda=) Men er jo ikke bra å vente til man er helt utbrent heller,du kjenner best på kroppen selv når det er på tide å ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første svangerskapskontroll igår. 7+5. Han spurte om jeg var sliten, og da begynte jeg bare å gråte...føler meg jo helt utslitt. Har ingen energi og har en stressende jobb. Og blodtrykket var også stigende, og da var det ingen tvil...det ble sykemelding. Hadde ikke tenkt det jeg da, men legen mente det var det beste for både meg og fosteret at jeg slappet av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sykmeldt frem til 27 august pga kvalme døgnet rundt......

27,aug har jeg kontroll....så da får vi se hvordan formen er da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sykemeldt fram til mandag. kraftig forskjølelse. ettersom jeg jobber på sykehjem ønsket ikke legen at jeg skulle være der ettersom immunforsvaret er så svekket når man er forskjølet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider