Gå til innhold

Hei damer.. aner ingenting jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært dårlig idag...fryktelig kvalm og uvel i kroppen.. sånn feberfølelse og trøtt.

Nå i kveld har det begynnt å stikke skikkelig vondt i underlivet og kynnerne er harde men ikke vonde desverre.

Har endel vondt i magen men ikke sånn vondt som jeg mener jeg skal ha om det skal ha noe med fødselen å gjøre..føler meg egentlig bare syk. Men på en annen måte føler jeg at det er noe liksom... merkelig følelse.

Skal ta en dusj nå, spise litt og krype til sengs. Håper jeg får sove bedre i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kjipt å måtte vente på den måten =( håper virkelig det skjer noe for deg snart!

Skrevet

God natt

måtte den bære "frukter"

Skrevet

takk... er bare veldig sliten egentlig... men når man begynner bli syk så blir man litt oppgitt også da.

Skrevet

Vet du..hadde det på samme måte som deg...følte meg uvel og og bare "irriterende" vondt i magen svake mensensmerte opplegg. gikk med dette ei stund. vi fannt ut att vi skulle reise på føden kunne liksågodt vente der som hjemme, for jeg var sikker på att ungen kom til å komme dagen etter eller noe. fortsatt ikke "fødevondt" da men. Var nesten litt flau av å komme på føden for tidlig. kvart på tolv på kvelden var vi der og da hadde jeg 5cm åpning allerde. men nå hadde jeg fått harde rier etter att hun pirka nedi der hehe kvart over 12 kom prinsessa på ei pressrie. og ikke ei rift. drømmefødsel

Huff dette ble jo en fødselshistorie dette hehe...poenget mitt er iallfall att jeg følte meg uvel også..vondt i halsen og greier. ler

Skrevet

Tror nok det nærmer seg for deg, ja!!:)

Med tredjemann trente jeg helt til dagen før fødselen, og var i storform. Men, den siste dagen på 3T, måtte jeg gå ut av treningssalen og opp i styrkerommet. Satt bare og slappet av der. Følte meg sliten og litt "urven". Den natta kom han!!

Lykke til!!!

Skrevet

Kjærekjære deg:)Er sikkert modningen du merker.Man kan visst bli sånn små urven i kroppen av den.Ikke alle blir det men noen.

Håper du modnes fort og effektivt nå slik at tigergutt kommer snart:)

Klemmer på til deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...