Rusketuska Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Her i Telemark er det så deilig og varmt i kveld Jammen på tide...... 20,5 grader er det her, og her sitter jeg ute i paviljongen, kun i en topp og skjørt som er dratt opp til trusekanten.... Hjelpes så deilig!! ;0))) :=)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jepp! Sitter på verandaen og trykker i meg ostekake =D
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 jeg måtte akkurat gå inn, beg å regne.....jeg og vil til telemark, har bodd der i fire år..mannen min er derfra:)
Rusketuska Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 hehe jeg vil vekk fra Telemark....:0)) har bodd her i 5 år nå, men nå vil jeg hjem!!! Skjer vel i løpet av det året her håper jeg ! Hjem til Moss:)) Hvor i Telemark er han fra da forresten?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 NEI, NEI OG ATTER NEI... Og er sur for det ja. Kunne godt tenkt meg å sitte ute jeg, for det er godt og varmt her også, men det er fler som koser seg i varmen her... MYGGEN... Sitter i stua og har myggnetting foran verandadøra.
hund&barn@fullrulle Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Gr ja, myggen spiser oss opp ute her på hedmarken også gitt....
Rusketuska Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Ja, myggen er noe dritt. Men, har nesten ikke merket noe til den i sommer. En liten en i ny og ne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå