*dum&deiLig*™ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Får jeg kopi av den på KK? Må jeg evt hente den personlig, eller kan den postes? Koster det noe?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Send et brev eller mail om at du ønsker kopi av jrn. din. Du må betale, tror det er rundt 100 kr.
LindaKristin1980 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ba om den når jeg skulle dra hjem fra barsel jeg, da betalte jeg 20 kr.
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Thænk ju! Mistenker at tidsperspektivet jeg husker nå i ettertid er noe forvrengt;-p Vil sjekke om jeg er helt på jordet eller ikke:-)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 til dere som sendte mail.. fikk dere svar eller fikk dere papirene rett i posten og kor lang tid tok det??? eg sendte mail til sjukehuset for ca en uke siden men har ikke fått noe enda..:(
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Tror du bare kan ta kontakt med KK. Jeg fikk min tilsendt i posten, men jeg måtte skrive ett brev og be om den, så dem hadde brevet å legge sammen med journalen min, som dokument på at jeg hadde fått den utlevert. Betalte 50 kr for den. Når jeg fødte nå sist, så spurte jeg etter den når jeg lå på barsel, og da betalte jeg 10 kr for kopieringen.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jeg fikk svar tilbake at de skulle sende den, du kan eventuelt sende en ny mail for å høre om de har mottatt den forrige. Mye rot og forsinkelser på sykehus : )
It's all about me Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 På KK skriver du brev med personalia og ønsket. Ikke be om fødselsjornal, en be om ALLE papirer de har på deg rundt fødselen din. Jeg fik brev og andre skriv også da. På konvolutten skriver du Til Arkivet. Dette koster 70,- og du får det i løpet av noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå