Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 håper at noen vil svare meg. Jeg har begynt å klø....hvor? på klitoris og ingen andre steder, er det sopp eller er det noe annet? Har aldri hatt sopp før så vet ikke helt hvordan det er.....
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Kan være svangerskapskløe ? Er ikke helt sikker, har ikke hatt noe plager nedentil i svangerskapet. Men du kan jo prøve å søke på nettet om hva svangerskapskløe er ? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 dette har jeg og nettopp hatt. tok en endags behandling med canesten, og nå er det over. kan være det er det...???
KristineH79 Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hadde nesten samme problem for noen mnd siden bare på kjønnsleppene omeng. Trudde d ik var sopp for d var ik samme kløe som jg har hatt før m sopp... Trudde derfor d var s-kløe men nåe jg spurte jm så hun at jg burde prøve canesten og d hjalp mot min kløe... Hun sa oxo at d ik gjorde noe å bruke canesten om d ik hadde vært sopp heller... Men d beste er vel å spørre legen og la han sjekke det!
Buick Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Var veldig plaget med sopp i mine forrige svangerskap og en canestenkur fra apoteket gjorde som regel susen. Er ikke skadelig å prøve det først så lenge du bruker bare kremen i allefall. Om det ikke gir seg etter å ha brukt det 2-3 dager hadde jeg oppsøkt lege. Buick
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 jeg har akkuratt det samme... kløre svie og ikke mist jeg er helt opphovnet.. det kan være vondt og bare sitte seg ned i sofaen....... uff.. føler med deg... sopp infeksjon er det ikke har vært til gynk. sa bare at jeg var irritert der nede. det var vanlig under svanger skapet. du kan få kjøpt en krem som heter eaurax eller noe slikt.. den skal hjelpe mot kløen i vertfall...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde også det samme nettopp. Kjøpt kombinasjons pakning fra canesten, med krem og en vaginal tablett. Smører kremen i 3 dager ca på områder som klør.
MC81 Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Prøv litt Canesten, det skader ikke å prøve. Ikke prøv aurax da det ikke er anbefalt for gravide og bruke det. Fungerer ikke Canestenen å kan det hende det vil være greit å ta det opp med legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå