Gå til innhold

gravid igjen etter fem måneder

nick_345008

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror vi må være ekstremt fruktbare. har en 5 måneder gammel baby og er gravid igjen. ikke planlag altså. hadde mensen en gang og trodde jeg snart skulle ha den igjen. dermed var vi uforsiktige en gang. syns det er urettferdig, vi har jo nesten aldri sex. klarer ikke helt å glede meg enda, men det kommer vel. hører med til historien at vi har en jente på snart tre også. jeg trøster meg med at fødselen kanskje går lettere og mannen min trøster seg med at vi må ha ny bil. tre barn på tre og et halvt år. noen i samme båt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg fikk 4 barn på 4 år :-) men de første var tvillinger da. Men det er veldig kjekt å da de tett, dette klarer du fint :-)

Skrevet

Jepp! :-)

Jeg fikk mine tre første på 3,5 år. Kjempestas!

Nå venter jeg nr. 4...men er "ute av trening" siden det nå er 5 år siden sist jeg var gravid.

Skrevet

Er ganske fruktbar selv :) fødte en gutt aug -05, og en i des -06 og nå i nov -07 kommer neste så det er tett her og :)) Tror det vil bli travelt med så tett men alt blir en rutine med det også, eg er mye alene med ungene siden mann jobber på båt (utrolig hva vi klare) har 7 unger snart så det er ikke fritidsproblemmer for meg :)) Fødslene eg har hatt har vert kjappe håper det blir likt denne gangen og :))

Skrevet

Jeg med...er litt i samme samme situasjon som deg.

Når det gjelder meg så ville jeg i utgangspunktet ikke ha flere enn to barn, det var ihvertfall det som var planen.

Husker hvor glad jeg var da siste fødsel som var i Oktober i fjor var ferdig og jeg kunne si til meg selv at dette var den siste gangen.

Ja så begynte jeg på prevensjon, bare 2 ganger med sex og så ble jeg altså gravid igjen og sønnen min var bare 6 måneder.

Jeg var bare så utrolig frustrert og lei meg da jeg testet positivt nettopp fordi jeg var ikke klar for dette her i det hele tatt. Sønnen min har vært mye syk og har både astma, melkeallergi, atopisk eksem og egg allergi.

Jeg var jo på dette tidspunktet så tappa for energi at jeg følte meg syk...

Nå er det gått en stund siden jeg fikk vite at jeg var blitt gravid(er 19 uker og jeg har kommet meg litt til hektene igjen.

Nå er jeg ihvertfall kommet til det stadiet der jeg har akseptert situasjonen og ikke minst begynt å se litt positivt på fremtiden.

Tror nok at når man er full av hormoner i en slik en situasjon blir alt mye mer forsterket.....hos de fleste er disse hormonene sterkest i det første trimester.

Så jeg håper at ting blir litt lettere etterhvert:0)

Lykke til videre i svangerskapet og i fremtiden:0)

Skrevet

Hei! Meg igjen. Det var faktisk veldig trøstende å høre at det er flere i samme båt og at det faktisk går an. Vet jo det, det må jo bare gå. Har ikke noe valg. Midt oppi dette holder vi på å flytte midlertidig for et år mens vi bygger hus. Egeninnsatsen kommer vel midt i neste sommmerferie, forhåpentligvis etter fødsel og barseltid....

Skrevet

Det går helt sikkert bra når dere først får vendt dere til tanken.

Vi får ikke våre fullt så tett, men det blir tre stykker på litt over 4 år (ca 2 år mellom hver). De to første var planlagt og nr3 bare meldte sin ankomst. Vi holder på med ombygging, oppussing, utviding og oppsetting av garasje mm og blir vel kanskje ferdige neste sommer. Nr3 var vel egentlig planlagt til neste høst... Merker at dette tredje svangerskapet er mye mer slitsomt enn de andre to men det går jo det også!

Dere får ha lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er i samme båt som deg :-) fødte en liten prinsesse 1.aug ifjor sommer og venter nå en liten prinsesse igjen,termin 30.sept.Altså var lilletulla ikke fullt 5 måneder engang da neste var på vei.

Tar det som det kommer her.. :-)

Skrevet

Gratulere:o) Nei, ikke alt man kan planlegge. Lykke til:o)

Skrevet

Eg vart gravid att då førstemann var seks månader. No er nummer to 11 månader, og eg håpar vi snart greier å få på plass nummer tre. Sjølv om det er forferdeleg slitsamt å ha ungane så tett, så vil eg gjerne det likevel. Eg er 38 år, og vi sleit med å lage nummer ein. Vart derfor kjempeoverraska då nummer to plutseleg hadde festa seg så fort.

Skrevet

her er snuppa snart 5 mnd og jeg er 5 uker på vei.. planlagt da.

lyst til å ha de tett vi da

Skrevet

Eldste va 20 mnd da vi fikk tvillingene, så plutselig va vi foreldre til tre under 2 år! Trodde aldri det kom til å gå bra, men det har det gjort! :) Og no e nr 4 på vei, og da blir det 4 på 4,5 år. Va ikke planlagt, men tenker som så, at det sikkert e like greit at de e litt tett.

ALT går, lykke til, og gratulerer nick_345008!

Skrevet

samme her, fikk førstemann i juli 06, og venter nå nr 2 i slutten av september:) er veldig spent på hvordan hverdagen blir, men gleder meg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så masse.

Jeg ble selv gravid 8 uker etter fødsel... merker det veldig på kroppen nå at den er sliten,men nå er det kun få uker igjen:)

Du kommer til å klare to tette kjempe flott!Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...