Gå til innhold

Ranveig R..!!!! eller andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Las inn på bleiedebatten at du syr tøybleine... hvordan gjør du dette...? Nettopp begynt med tøybleier på min minste og vurderer å begynne på den andre og men har litt lite peiling... Men syns de hørst smart ut å sy de.. er jo dyrt med noen av tøybleiesortene og man må jo ha en del.. og syr man so kan man vel kanskje ha i kule farger å sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Eg fann ei oppskrift på nett (men kan ikkje for mitt bare liv huske KOR... Trur eg fekk link inne på www.tettinntil.com, forum for bæredingsar og tøybleier) som eg sydde etter.

Men det treng ikkje vere veldig komplisert å lage mønster sjølv heller: Få nokon til å hjelpe deg med å brette/strekke ei eingongsbleie heilt ut, og tegn rundt.

Her kjem forklaring av kva eg gjer når eg syr bleiene. Skal prøve å leite fram link til mønsteret+forklaringane eg brukte, for dette blir nok veldig rotete...

Du må ha noko mjukt stoff innerst mot huda + som utside av bleia (eg har brukt flanell), og så noko som suger opp væske i midten (oppklipte, avlange bitar av gamle handdukar f.eks.). Eg har brukt tre lag med handduk til oppsuging, og fekk tips om å ha vatt (sånn tynn platevatt som ein brukar til f.eks. quilting) mellom handduklagene for at bleia skal tørke fortare etter vask (blir meir luftig).

Eg syr handduk + vatt fast på vrangsida av flanellstykket som skal inn mot huda, og syr så på strikk (pass på å strekke den godt ut når du syr, slik at den "skrumpar" seg saman etterpå) langs lår-opninga + eit lite stykke øverst i ryggen. Deretter syr eg dei to flanellsstykkene saman (vrang mot vrang), og tar ein søm gjennom begge lagene med flanell + strikken for at det skal holde bedre. Sikk-sakk rundt heile kanten med knæsj farge blir fin avslutning.

Til slutt festar eg trykknapper frampå magen + på "flapsene" (der som det er borrelås på eingongsbleier).

Ullbukse i fancy farge høyrer til :o)

Skrevet

Eg fann, eg fann!

http://www.ottobredesign.com/en/print/pdf/vaippa_en.pdf

Dette er mønsteret eg har brukt. Men som sagt, har eg brukt 3 lag med handdukstoff til "soaker pad", ikkje 6 eller 8 eller kva det no var det stod der. Blei alt for tjukt. Og så har eg bytta ut borrelåsen med trykknappar (synest borrelåsar blir fulle av rusk etter ei tid, uansett kor forsiktig ein er med dei).

Skrevet

Tusen takk for hjelp:) dette hjalp meg veldig mye kjempe snilt gjort av deg..=) nå kan jeg bare begynne å sy her=) tusen tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...