Gå til innhold

vil dere vite kjønn på ul?


Shinyogsmåen

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på om det er mange som vil vite hvilket kjønn dere får når dere kommer på ultralyden? Og er det mange som allerede "tror" hva dere får?

 

Ble litt rart skrevet, men dere skjønner vel hva jeg mener.

 

 

Jeg tror jeg får en gutt og jeg vil gjerne vite hvilket kjønn jeg får når jeg kommer på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Jeg skal vite denne gangen. Håper de klare å se det da.. Jeg visste ikke det sist.. Håper en jente siden jeg har gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har ikke tolmodighet til å vente!! hvis de klarer å se hva det blir da;) Tror muligens jeg får en jente denne gangen også,men kan aldri være sikker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja visst må jeg vite, det var samme for samboer så da fikk jeg bestemme:) jeg føler på meg gutt, noe mange også rundt meg sier det må være ettersom jeg ikke føler meg noe spesielt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaa vil vite kjønn =)=) er for fristende å jeg klarer ikke vente...håper på en gutt. men vist det kinesiske kartet er rett, så blir d en jente, men gllllllerrrrrrrrrrder meg sånn uannsett kjønn...kanskje det blir to?man vet aldri :P

har sikkert ikke ul før i oktober engang, lenge å vente gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite det, men ikke samboer, så jeg skal liksom prøve å holde det hemmelig for han da. Det kan jo bli spennende. Jeg har en gutt fra før, hadde vært gøy med ei jente nå, men tror det blir gutt. Var veldig kvalm med gutten, men er litt bedre i form nå... bare veldig trøtt og har humørsvingninger. Stakkars samboer =) Men må jo si at jeg har kjøpt et par rosa ting på salg da... hihi. vet det er tidlig, men det er jo så gøy å gå og titte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville vite det med dattera vår sist, men ikkje min mann.Men når vi kom dit og dei såg det 100% vart han for nyskjerrig til ikkje å vite. Så eg vil absolutt vite det nå om dei er sikker såklart. Trur det blir jente igjenn, om ikkje tvillinger:). enda kvalmere,trøttere og slappere enn sist..johoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst :oD

Visste det sist, og håper det kan sees denne gangen også

 

Har stor tro på gutt, så det blir spennede å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...