doffine Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Vært i københavn og kosa meg suuupert mye:-) Fikk købentur med dfds av sambo i 30 års gave.. Drakk masse godt på båten og i køben. Vi var faktisk drita fulle før drøbaksundet på vei nedover:-)) hahahahaha... Var farlig god mohito og strawbarry daqari på båten:-)) Og et flott vær:-)) I køben ble det mye kos av shopping og kalde øl:-)) Så kom vi da hjem, og pcen vår takket for seg.. og kjøpte ny i dag. MEN... jeg har nemlig også fått ny jobb:-))))))) Ble headhunta faktisk:-) Starter dagen etter jeg kommer hjem fra spania, så jeg gleder meg som en unge til å jobbe igjen:-) JUHUUUUU. Er en enkel jobb, med noe ansvar da.. Punching og registrering med en goood lønn:-)) Jeg er så glad og fornøyd:-))
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 ÅÅÅÅ gratulerer med ny jobb snuppa=)=)=) høres ut som kjekk tur også!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg er så glad på dine vegne snuppa mi!!!! Blir bra når du setter av penger nå da! >Tihii!!! Skal nok hjelpe deg masse med å få brukt opp de pengene ja! Mohaha...... :D:D
doffine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Takk:-)) Tihi.. turen var virkelig suuuper:-)) helt suuper:-))
doffine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 tihi... Du må komme å hjelpe meg med å instalere ting og tang på msn her igjen.. Jeg har ikke et eneste bilde på msn. Ikke ikoner engang.. HJELP... Men spare penger skal bli moro:-)) tihi..
mamman te JM og M Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 velkommen tilbake å gratis med ny pc tuppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) kjempe gratis med ny jobb å!!!!!!!!!! det blir koselig det!!!!!!!!!!! men ikke la trultemor bruke opp penga dine nei ...............mohaaa :)
doffine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Blir ikke vanskelig å bruke opp de penga alene heller:-)) tihi.. Skal bli moro å spare litt å ha til siden:-) Alltid kjekt å ha noen penger i bakhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå