Gå til innhold

Prøving og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min første prøveperiode, og lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol i prøvetiden... Denne perioden har jeg drukket som vanlig de første to ukene (før forventet el). Dvs jeg har drukket en del glass vin/øl i forbindelse med fest. Etter det har jeg drukket ett glass vin et par kvelder (har egentlig begrenset seg naturlig fordi jeg har vært syk).

Jeg har ikke noe problem med å holde meg unna full festing, men synes det er hyggelig med ett glass eller to av og til...

Hva tenker dere om drikking i prøvetiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å leve som normalt i prøvetiden, men kanskje heller kutte ut alkoholen mellom el og ikm. Sånn i tilfelle...

Skrevet

Jeg har slutta å drikke og røyke jeg=) Bestemte meg for å være på den sikre siden og er fornøyd med det=)

Skrevet

er vel det beste å kutte ut alkohol når du driver å prøver, er jo mye bra alkeholfritt å få på polet da :-)

Skrevet

Jeg drikker aldri alkohol så jeg er kanskje ikke den rette å svare. men jeg ville kuttet ut alkoholen mellom EL og IKM

Skrevet

Jeg lever som vanlig jeg. Har jo en fra før av så det er jo ikke mye drikking, men nå i sommer har vi ofte vært invitert bort i helgene og da drikker jeg og koser meg som vanlig. Hadde blitt tussete om jeg allerede skulle leve som jeg var gravid, er mer enn nok med 9 mnd + amme periode etterpå. : )

Skrevet

jeg drikker ikke i det hele tatt. (pga jeg ikke liker smaken) Og jeg røyker heller ikke, så er nok ikke rette person å svare, men mellom EL og IKM bør det nok være alkoholfritt..

Skrevet

Jeg er totalt avholds i perioden mellom EL og IKM. Men kan kose meg med et glass vin mellom mens og EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...