Gå til innhold

Advokatsekretær på Utdanningshuset..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor bra denne utdanningen er? har du eller noen du kjenner gått på Utdanningshuset? Begynner å få kalde føtter, skal begynne om få uker,,, redd for å kaste bort tid og penger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg tok denne utdanningen der for et par år siden....tror hun var fornøyd i allefall :) Men d er vanskelig å få jobb da...hun har aldri jobbet som d, men hun jobber som "vanlig" sekretær i et firma som lager barnebøker/filmer+++

Skrevet

Ei jeg jobbet sammen med gikk der, og var i hvertfall fornøyd. Fikk jobb med en gang. Det var også flust med jobber da jeg gikk ut fra Treider i 2002, men markedet endrer seg jo stadig da.

Skrevet

Har tatt medisinsk sekretær ved Utdanningshuset. Synes det var et veldig spennende studie, men vanskelig å få jobb :(

Skrevet

Har tatt medisinsk sekretær ved Utdanningshuset. Fikk jobb med en gang, men på et sykehus.

Har en venninne som ble ferdig utdannet advokatsekretær i mai, men på Treider, hun sliter veldig med å få seg jobb nå.

Men fin skole, og spennende studie.

Skrevet

Takker for svar! Jeg har høyskoleutdannelse, men orker ikke å gå tilbake i yrket mitt etter 3. barnet. Satser på at jeg får meg jobb etter adv. sekretær, bare det er en deltidsstilling som sekretær er jeg fornøyd:)

Skrevet

Hei Hjertemor, hvor skal du begynne?

Kjenner to som har gått i Ålesund, ei kjempefornøyd og ei litt mindre (var en del fravær fra foreleserene, men det ble ordna opp i). Jeg skal søke nå, blir spennende.

Skrevet

Jeg skal gå i Sarpsborg! Blir veldig spennende, trodde aldri jeg skulle få ut fingern og komme i gang med noe nytt! Også håper jeg det er flere voksne mennesker som tar studiet, er 35 selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...